ایسر در نمایشگاه CES 2020 از دو لپ‌تاپ جدید TravelMate P2 و P6 رونمایی کرد

ایسر امروز در نمایشگاه CES 2020 از لپ‌تاپ‌های جدیدی تحت برند TravelMate برای اهالی کسب‌وکار پرده برداشت. این دستگاه‌ها که TravelMate P2 و TravelMate P6 نام دارند، مجهز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل بوده و با استانداردهای MIL-STD-810G سازگار هستند.

TravelMate P2، دارای قابلیت‌های اتصال Wi-Fi 6 و 4G LTE از طریق سیم‌کارت‌های نانو و eSIM بوده و دارای عمر باتری ۱۳ ساعته است. در رابطه با امنیت دستگاه هم باید به دوربین IR برای ویندوز Hello، محافظ حریم خصوصی برای وب‌کم و البته نرم‌افزار امنیتی Acer ProShield اشاره کرد.

TravelMate P6، از آلیاژ آلومینیوم-منیزیم ساخته شده و تنها ۱.۰۹ کیلوگرم وزن و ۱.۵۲ سانتیمتر ضخامت دارد. باتری آن تا ۲۳ ساعت دوام می‌آورد و با دارا بودن قابلیت شارژ سریع می‌تواند در عرض ۴۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. این لپ‌تاپ، تحت پروژه Project Athena اینتل توسعه یافته و چیزی بیش از یک دستگاه مدرن است.

Josh Newma، نایب رییس اینتل درباره آن گفته است: TravelMate P6 نتیجه تلاش‌های استثنایی اینتل و ایسر در پروژه Project Athena است. عملکرد پردازنده‌های اینتل و پلت‌فرم vPro در این لپ‌تاپ، امکانات قابل‌توجهی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده و آرزوهای افراد حرفه‌ای را تحقق بخشیده است.

هر دو لپ‌تاپ جدید ایسر، در کنار استفاده از نسل دهم پردازنده اینتل، دارای کارت‌های گرافیکی اختصاصی نیز هستند؛ بطوریکه P2 مجهز به کارت گرافیکی Geforce MX230 انویدیا و P6 مجهز به Geforce MX250 است.

لپ‌تاپ TravelMate P2 از ماه فوریه امسال در آمریکای شمالی با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار و از ماه ژانویه در EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) با قیمت پایه ۵۹۹ یورو و در چین با قیمت ۴۴۹۹ یوان قابل دسترس خواهد بود. TravelMate P6 هم از ماه فوریه در آمریکای شمالی با قیمت پایه ۱۱۴۹.۹۹ دلار و در اروپا با قیمت ۱۰۹۹ یورو و از ماه ژانویه در چین با قیمت ۹۹۹۹ یوان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH