گوشی ایرانی

زمان عرضه گوشی ایرانی قسطی وعده‌ داده جهرمی مشخص شد

تولید و عرضه گوشی ایرانی که مدت‌هاست آذر جهرمی وعده آنها را داده به زودی عملیاتی خواهد شد. گوشی‌های ایرانی که توسط شرکت‌های داخلی تولید شده به صورت اقساطی به مردم فروخته خواهد شد که سازوکار آن مشخص نشده و طبق وعده وزیر ارتباطات در دهه فجر سال جاری رسما اعلام می‌گردد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که عملیات تولید گوشی‌های ایرانی در حال انجام بوده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر سال جاری به مردم عرضه خواهد شد. طبق اعلام وزیر ارتباطات، گوشی ایرانی با اعتبار 200 میلیارد تومانی به صورت اقساطی نیز فروخته خواهد شد تا دسترسی مردم به گوشی‌های ارزان قیمت ولی با کیفیت تسهیل گردد.

طبق اعلام وزیر ارتباطات، سازوکار فروش اقساطی گوشی ایرانی به صورت درج در قبوض (احتمالا سیم کارت‌های دائمی) خواهد بود و 4 شرکت عهده‌دار تولید و عرضه این گوشی‌ها خواهند بود.

5 در مورد “زمان عرضه گوشی ایرانی قسطی وعده‌ داده جهرمی مشخص شد”

  1. اینکه این طرح به فروش تولید ملی منجر خواهد شد شکی نیست.. ولی چه محصول ایرانی تا حالا خوب از آب درومده که این دومیش باشه؟ گوشی که 1 سال دستت کار نکنه که گوشی نیست. ارزشش در همون حد قسطی هست البته ماهی هزار تومن ?
    ضمنا وزیر ارتباطات محترم مردم تا حالا حرکتی از شما ندیدن. وقتی رفع فیلتر تلگرام از عهده شما برنمیاد بهتره برید وزارت فروش سیب زمینی کار کنید

    10
    20
  2. جناب آقای وزیر
    امکان این هست گوشی بسازید که برنامه رادار 24 را سازگار باشد تا همه مردم بتوانند اختلاف هواپیماهای جنگی را از مسافری تشخیص دهند .

    8
    20
  3. نام و هویت بصری برند جی ال ایکس خیلی ناجوره!
    هرچی خوبی داشته باشه این هویت بصری داغون آزاردهنده ش متاسفانه

    2
    11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH