قدرتمند‌ترین تلفن‌های هوشمند در آخرین ماه سال 2019 را بشناسید؛ چینی‌ها در صدر

وب‌سایت آنتوتو لیست قدرتمندترین اسمارتفون‌های آخرین ماه سال 2019 را منتشر کرد. تلفن‌های موجود در لیست مذکور از بازه زمانی بین 1 تا 31 ماه دسامبر مورد آزمایش آنتوتو قرار گرفته‌اند.

در میان تلفن‌های پرچمدار، اسمارتفون شرکت ویوو با نام iQOO Neo 855 در رتبه نخست و هندست دیگری از شرکت چینی ویوو با نام iQOO Pro 5G نیز در رتبه دوم قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. اسمارتفون دیگر شرکت ویوو با نام NEX 3 5G نیز رتبه سوم این لیست را تصاحب کرده است. هرسه تلفن از یک بهینه‌ساز نرم‌افزاری، مانند Turbo Write یا فناوری HPB برای بهبود عملکرد و کارایی تلفن بهره می‌گیرند.

قدرتمندترین تلفن‌های 2019

اسمارتفون‌های وان پلاس 7T و 7T Pro نیز به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم لیست آنتوتو قرار دارند. تلفن قدرتمند و گیمینگ شرکت ایسوس با نام راگ فون 2 رتبه ششم را در اختیار خود دارد.

نگاهی به لیست تلفن‌های قدرتمند میان‌رده می‌اندازیم. در رتبه نخست این لیست، اسمارتفون ویوو X30 Pro 5G مجهز به تراشه اگزینوس 980 رویت می‌شود.

قدرتمندترین تلفن‌های 2019

هندست اوپو Reno 3 Pro 5G با تراشه اسنپدراگون 765G و گوشی آنر 9X Pro با چیپست Kirin 810 در رتبه دوم و سوم فهرست میان‌رده‌های قدرتمند قرار گرفته‌اند.

در میان لیست قدرتمندترین تلفن‌های 2019 هیچ دستگاه مجهز به تراشه 7 نانومتری Dimensity 1000L شرکت مدیاتک توسط آنتوتو مورد آزمایش قرار نگرفته است، اما انتظار داریم که طی ماه‌های آتی، این تراشه نیز در رتبه‌بندی‌های بنچمارک آنتوتو رویت شود.

علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، آنتوتو اعلام کرد که تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 765G نسبت به چیپست اسنپدراگون 730G پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH