سال 2019 بدترین سال شرکت اچ‌تی‌سی از نظر درآمد بوده است

شرکت HTC در سال‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و حالا جدیدترین آمارهای مالی آن نشان می‌دهد که سال 2019 یک سال کاملا بد برای این شرکت تایوانی بوده است.

درآمد HTC بین ماه‌های ژانویه و دسامبر سال 2019 در مجموع ۳۳۲.۸۵ میلیون دلار بوده که ۵۷.۸۵ درصد کمتر از درآمد ۷۸۹ میلیون دلاری شرکت در سال 2018 بوده است. این نتایج همچنین نشان‌دهنده یک کاهش بزرگ‌تر و نگران‌کننده‌تر ۸۷ درصدی نسبت به درآمد ۲ میلیارد دلاری HTC در سال 2017 است.

به گزارش بلومبرگ، این آمار و ارقام به این معنی است که پولی که HTC در حال حاضر از فروش محصولات خود در طول یک سال به دست می‌آورد، کمتر از درآمدی است که اپل از فروش‌ دوهفته‌ای ایرپادهای خود به مشتریان کسب می‌کند.

HTC هنوز ضرر و زیان‌های مالی خود در سه ماهه چهارم و کل سال مالی 2019 را منتشر نکرده، اما با توجه به اینکه شرکت در سه ماهه‌های گذشته ضرر داشته، شرایط به هیچ‌وجه مثبت نخواهد بود.

HTC امسال تقریبا به‌طور کامل بازار گوشی‌های هوشمند را رها کرده، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک با یک پرچمدار 5G دوباره به بخش گوشی‌های رده‌بالا بازگردد.

به نظر می‌رسد که مدیر اجرایی جدید درباره توانایی‌های شرکت برای رقابت مطمئن است، اما مدیران قبلی هم چنین فکر می‌کردند، بنابراین فقط گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH