بخش موبایل ال‌جی

وعده مدیرعامل ال‌جی: آغاز روز‌های خوش بخش موبایل در سال 2021

مدیرعامل ال‌جی گفته است که تجارت بخش موبایل این شرکت در سال 2021 میلادی به سوددهی سابق خود بازمی‌گردد.

برایان کوان، مدیرعامل این شرکت کره‌ای در نمایشگاه CES 2020 گفت: “با توجه به افزایش کیفیت محصولات، تولید محصولات جدیدی که توانایی تغییرات مهم در بازار تلفن‌های رده بالا و تغییراتی که در خط تولید تلفن‌های خود ایجاد می‌کنیم، فکر می‌کنم که در سال 2021 تحولی عظیم در بخش موبایل خود به وجود می‌آوریم.”

لازم به ذکر است که تجارت بخش موبایل شرکت ال‌جی از سه‌ماهه سوم سال 2015 تاکنون به شدت افت کرده و در مرحله بحرانی قرار دارد.

دیروز هم این شرکت کره‌ای اعلام کرد که حدود 99 میلیارد وون (واحد پول کره جنوبی) سود عملیاتی و 16 تریلیون وون درآمد در سه‌ماهه آخر سال 2019 را به ثبت رسانده است. ال‌جی گزارش کامل مالی خود را منتشر نکرده است، اما احتمال می‌دهیم که بخش موبایل این شرکت هنوز هم به روند زیان‌دهی خود ادامه می‌دهد تا نوزدهمین فصل متوالی ضرردهی برای بخش موبایل کره‌ای‌ها به ثبت برسد.

از سه‌ماهه قبلی تاکنون، ال‌جی خط تولید موبایل خود را از کره جنوبی به ویتنام منتقل کرده است تا هزینه‌های مربوط به تولید تلفن‌های هوشمند را کاهش دهد.

خبرنگاران نیز درباره تاریخ عرضه تلفن هوشمند تاشو این شرکت سوالاتی را پرسیدند، اما برایان کوان بدون اشاره به زمان معرفی این محصول گفت که ال‌جی می‌خواهد “محصولی عالی و نوآورانه” را به بازار عرضه کند، حتی اگر این محصول دیرتر از رقبا روانه بازار شود.

مدیرعامل ال‌جی در ادامه اظهارات خود گفت: “تلویزیون 65 اینچی OLED رول شدنی ما که برای اولین بار در سال 2018 معرفی و در سال 2019 به مرحله تکامل خود رسید، از سه‌ماهه سوم سال 2020 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.”

قرار بود این تلویزیون ابتدا در سال 2019 وارد بازار شود، اما کوان درباره این موضوع گفت: “تامین پنل‌های OLED باتوجه به تقاضاهای سال گذشته بسیار مشکل بود. تلویزیون OLED رول شدنی نیز محصول بسیار گران قیمتی است، در نتیجه ما باید قبل از فروش و عرضه آن به بازار، از محصول خود مطمئن می‌شدیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH