گوگل درحال آزمایش سرویس بازی استادیا برروی تلفن‌های غیر پیکسل است

هیچ شکی وجود ندارد که گوگل می‌خواهد سرویس بازی استادیا را در اختیار سایر تلفن‌های هوشمند نیز قرار دهد. این شرکت در نوامبر سال گذشته میلادی نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تجربه استفاده از این سرویس را به کاربران اسمارتفون‌های غیر پیکسل نیز منتقل کند. گزارشات اخیر، این موضوع را تایید می‌کنند. گوگل درحال آزمایش سرویس استادیا برروی اسمارتفون‌های سایر برندها است.

طی هفته‌های گذشته، گزارشاتی مبنی‌بر ورود کاربران تلفن‌های هوشمند سایر شرکت‌ها به سرویس گوگل استادیا منتشر شد. تصاویری هم از این گزارش در اختیار رسانه‌ها قرار دارد که در صفحه اصلی این سرویس نیز عبارت “Choose where to play” مشاهده می‌شود. با انتخاب این منو دو گزینه کروم‌کست الترا و کامپیوتر شخصی (PC) برای کاربران نمایش داده می‌شود.

البته، کاربران تلفن‌های غیر پیکسل فقط این صفحه را مشاهده می‌کنند و با توجه به نسخه آزمایشی، تجربه کاربری بیشتری در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد که گوگل در حال یک آزمایشی تصادفی است تا عملکرد سرویس استادیا را برروی سایر تلفن‌ها مشاهده کند.

گزارشات اولیه مربوط به این آزمایش در ماه دسامبر منتشر شده است، بنابراین، امیدواریم که سرویس بازی گوگل استادیا به‌زودی برای سایر تلفن‌های اندرویدی منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH