توقعی که باید از نمایندگی پس از فروش محصولات داشته باشید

به نظر شما نمایندگی خدمات پس از فروش چه معنایی دارد؟ حال فکر می‌کنم با پرسیدن این سوال به فکر جواب آن باشید. واقعیت این است که همه‌ی ما به طور طبیعی نیاز به یک دلگرمی و آرامش داریم، مخصوصا پس از هزینه زیاد برای خرید یک کالا، می‌خواهیم حمایت کننده‌ای داشته باشیم که بعد از هر سوال، مشکل، حس خوب و بدی به سراغشان برویم و تمام حس‌هایمان را با آن‌ها در میان بگذاریم و خیالمان راحت باشد که به جای درستی رفته‌ایم. این تعریف یعنی ما به نمایندگی محصولات نیاز داریم. گلدیران در این مطلب قرار است شما را با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بهتر آشنا کند.

یکی از اعتبارات یک برند، نمایندگی آن است!

تقریبا تمامی افرادی که هزینه می‌کنند و محصول جدید از جمله لوازم خانگی از نمایندگی اصلی و قابل اعتماد آن خریداری می‌کنند، توقع دارند که محصولِ اصل و دارای قطعات اصلی که از طرف کارخانه اصلی آن تولید شده است بدستشان برسد. به همین خاطر است که افراد به سراغ نمایندگی اصلی محصول مورد نظر خود می‌روند تا علاوه بر از ضمانت کالای خریداری شده، پس از بروز هر گونه مشکل و یا ابهامی بتوانند از مرجعی کمک بگیرند. لوازم صوتی تصویری از جمله تلویزیون با برند ال جی، این روزها با نمایندگی گلدیران است که با اعتبار و اصالت به فعالیت خود در بازار تجارت ادامه می‌دهد. تا در صورت هر گونه نیاز به تعمیرات، نمایندگی رسمی آن به راحتی برای شما قابل دسترس باشد.

ما تمام توقعات شما از نمایندگی خدمات لوازم خانگی را  برآورده می‌کنیم!

  1. اطلاع و اطمینان از تعرفه های خدمات

زمانیکه شما تلویزیونی با ضمانت گلدیران خریداری می‌کنید در زمان نیاز به خدمات ما توقع شما را در خصوص اطلاع و اطمینان از تعرفه ها برآورده می‌کنیم زیرا هیچ موضوع پنهانی با شما نداریم و همه چیز کاملا شیشه‌ای و شفاف خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکلی در حوزه تعمیر به طور کامل شما را از همه چیز با خبر خواهد کرد.

  1. اطمینان استفاده از قطعات اصلی

یکی از نشانه‌های یک نمایندگی اصلی این است که پس از خرید محصول، به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت هر گونه بروز مشکل و نیاز به تعمیرات، از قطعات اصلی محصول شما استفاده کند. در مورد تلویزیون‌های ال جی نیز ما با اطمینان از از قطعات اصلی محصول شما استفاده می‌کنیم.

  1. اطمینان از مهارت فنی سرویس یا تعمیرکار

یکی دیگر از ویژگی‌های یک نمایندگی مطمعن، داشتن تکنسین‌های آموزش دیده و با مهارت در خصوص انجام به موقع و درست خدمات است. گلدیران با دارا بودن تکنسین‌های حرفه‌ای و با تجربه، خود را به خوبی در این عرصه به اثبات رسانده است.

 

  1. آموزش استفاده صحیح از دستگاه / استفاده از امکانات دستگاه

با توجه به اینکه محصول خود را مثل تلویزیون با برند ال جی و ضمانت گلدیران خریداری می‌کنید، قبل از شروع به استفاده و حتی در طی دوره استفاده از محصول، به راحتی می‌توانید با آموزش صحیح از طرف شرکت، به درست‌ترین شیوه از محصول خود استفاده کنید تا در صورت استفاده غیر اصولی و یا عدم آگاهی، نیازی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی پیدا نکنید.

  1. کنترل سلامت دستگاه به صورت دوره ای / سرویس دوره ای

ما در گلدیران پس از نصب دستگاه، در مدت استفاده از آن همراهیتان خواهیم کرد. رسیدگی و مراقبت از یک محصول نه تنها هیچ ضرری برای شما ندارد بلکه کمک به طول عمر دستگاه شما خواهد کرد تا مبادا محصول در اثر عدم رسیدگی، نیازی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون پیدا کنید.

  1. تمدید گارانتی

یکی از توقعاتی که اکثر مشتریان از نمایندگی خدمات پس از فروش محصول خود دارند، از جمله دستگاه حیاتی مثل تلویزیون، داشتن همراه در مدت استفاده می‌باشد. مخصوصا همراهی که در صورت نیاز به هرگونه تعمیر و خدمات بتوانند، به درستی آن اطمینان کنند و خیالتان راحت باشد که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های تعمیر با وجود گارانتی ندارید.

حالا تصمیم با شماست کدام نمایندگی را انتخاب می‌کنید؟

گاهی اوقات محصولی خریداری می‌کنید که پس از خرید، نه تنها خدماتی دریافت نمی‌کنید بلکه دیگر ردی از پشتیبانی آن نمی‌بینید یا اگر نمایندگی باشد توقعات شما را پاسخگو نخواهد بود. انتخاب با شماست که محصولی بدون پشتیبانی را انتخاب کنید یا محصولی که تا آخرین روز استفاده از دستگاه در کنارتان باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH