گلکسی زد فلیپ سامسونگ احتمالا ارزان‌ترین گوشی تاشو بازار خواهد بود

این‌روزها جای خالی هیچ‌چیزی به‌اندازه یک دوربین سه‌گانه، شارژ فوق‌سریع یا اتصال 5G بر روی گوشی‌های میان‌رده احساس نمی‌شود. با در نظر داشتن این موضوع، باید بگوییم که دومین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ هم یک گوشی  میان‌رده خواهد بود.

در ابتدا شایعاتی مبنی بر ارزان بودن این دستگاه وجود داشت، حتی بسیار ارزان‌تر از موتورولا ریزر 2019 و شاید هم ارزان‌ترین گوشی تاشوی بازار در زمان عرضه‌اش در بهار امسال. مشخصات لو رفته برای آن شامل بهترین چیپست سال گذشته یعنی اسنپ‌دراگون 855، یک دوربین دوگانه در پشت و بدون شارژ بی‌سیم (برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها) می‌شوند.

روش دیگری که سامسونگ ممکن است از طریق آن به قیمت زیر ۹۰۰ دلار برای گلکسی زد فلیپ برسد، احتمالا حذف شارژ سریع سیمی از روی آن خواهد بود. این چیزی است که منابع مطلع به رسانه‌های کره‌ای گفته‌اند.

بنابراین گلکسی زد فلیب نه تنها با یک شارژر ۱۵ واتی در جعبه عرضه خواهد شد، بلکه این حداکثر سرعت ممکن برای شارژ باتری دستگاه نیز خواهد بود. این در حالی است که گلکسی S20 ،S20 پلاس، S20 اولترا همگی قرار است مجهز به شارژ فوق‌سریع باشند و با شارژرهای ۲۵ واتی ارایه شوند.

همان منبع مطلع ادعا کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S20،‌ درست مثل گلکسی نوت 10 پلاس، برای رسیدن به سرعت‌های شارژ بالاتر قادر به استفاده از شارژر ۴۵ واتی سامسونگ هم خواهند بود. این منبع همچنین گفته است که ما تا قبل از گلکسی نوت 11، شاهد عرضه شارژر ۴۵ واتی سامسونگ در جعبه پرچمداران سامسونگ نخواهیم بود. با این‌حال، ما فکر می‌کنیم که ارایه همان شارژر ۲۵ واتی در جعبه کفایت می‌کند؛ چراکه اختلاف بین شارژرهای ۲۵ واتی و ۴۵ واتی در شارژ باتری، کمتر از ۲۰ دقیقه است.

به همین‌خاطر، عرضه گلکسی زد فلیپ با یک شارژر استاندارد ۱۵ واتی در جعبه، نباید ما را از خریدن آن باز بدارد. ضمن اینکه این گوشی احتمالا ارزان‌ترین گوشی خم‌شدنی بازار خواهد بود، و همچنین یک باتری سایز متوسط خواهد داشت که برخلاف باتری‌های بزرگ S20 پلاس و S20 اولترا در زمان کمتری شارژ خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH