DxOMark: عملکرد دوربین ایسوس راگ‌فون 2 ‌خوب نیست!

اگرچه هیچ‌یک از مشتریان ایسوس راگ‌فون 2 به دلیل عملکرد دوربین این هندست اقدام به خریداری آن نمی‌کنند؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این هندست فاقد اشکال است. دارندگان ایسوس راگ‌فون 2 اکنون بایستی بدانند که هندست گیمینگ آن‌ها حداقل قادر به ثبت تصاویری چشم‌نواز خواهد بود. در واقع دوربین ایسوس راگ‌فون 2 نیز دقیقا در همین حوزه یعنی ثبت تصاویر چشم‌نواز، خیره‌کننده ظاهر می‌شود.

کارشناسان ارزیابی‌کننده در وب‌سایت DxOMark آزمایشات گسترده خود را روی اسمارت‌فون گیمینگ ایسوس اجرا کردند. امتیاز نهایی 95 برای دوربین ایسوس راگ‌فون 2 این هندست را در رتبه‌ای پایین‌تر از تقریبا تمامی گوشی‌های پرچم‌دار جدید قرار می‌دهد. در واقع این گوشی از نظر کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین در رتبه‌ای عقب‌تر از برادر قدیمی‌تر و ارزان‌تر خود یعنی ذن‌فون 6 قرار دارد.

به گفته DxOMark بزرگ‌ترین مشکل پیکره‌بندی دوربین ایسوس راگ‌فون 2 به عدم پایداری آن مربوط می‌شود. مشکلات مرتبط با توازن رنگ سفید و ایجاد حالت شبح در تصاویر نیازمند حالت HDR از جمله اشکالات دوربین به‌شمار می‌روند. فقدان جزئیات و وجود جلوه‌های مصنوعی در تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض نیز یکی دیگر از مشکلات هندست ایسوس محسوب می‌شوند.

با این‌حال همه چیز بد نیست؛ چرا که فوکوس خودکار به‌صورت سریع و دقیق عمل می‌کند. عکس‌های ثبت شده در فضاهای مسقف دارای توازن رنگ سفید و نورپردازی دقیقی هستند. بعلاوه حالت بوکه نیز طبیعی به‌نظر می‌رسد. چنین وضعیتی هنگام ضبط ویدیوها نیز صادق است. برای مطالعه متن کامل این مقاله در وب‌سایت DxOMark کافیست این‌جا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH