کدام حذف خواهند شد؟ ال‌جی جی فلکس یا اکسپریا زد اولترا؟ (نتایج گروه B)

دور دوم مسابقات گروه B نیز به پایان رسید. نتایج این گروه نسبت به گروه A کمی عجیب‌تر به نظر می‌رسد. ال‌جی جی فلکس، یکی از مدعیان اصلی دریافت جام قهرمانی که با ظاهری عجیب در رقابت‌ها حاضر شده بود، اکنون در آستانه حذف از مرحله گروهی قرار گرفته است!

در نخستین بازی از دور دوم رقابت‌های این گروه که از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ گلکسی نوت3 از سامسونگ بالاخره توانست در نبردی دشوار اکسپریا زد اولترای سونی را شکست دهد! این رقابت ابتدا با حملات طوفانی زد اولترا آغاز شد و در همان لحظات ابتدایی نماینده سونی توانست با اختلافی بیش از 30 درصدی در کسب آرا، از رقیب خود پیشی بگیرد اما طرفداران سامسونگ با دیدن این صحنه به خود آمدند و توانستند با حداقل اختلاف (کم‌تر از یک درصد) بازی را به سود خود به پایان برسانند.

 [box type=”error”]رای به برنده گلکسی نوت3………. 49.04 درصد
رای به برنده شدن اکسپریا زد اولترا ………. 48.61 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 2 درصد[/box]

در بازی دوم، ال‌جی جی‌فلکس که در نخستین دیدارش شکست سختی را از نوت3 متحمل شده بود از همان ابتدا با به توپ بستن دروازه آلکاتل از رقیب کهنه کار خویش پیشی گرفت و در نهایت توانست با اختلافی بیش از 70 درصدی پیروز بی‌چون وچرای میدان باشد!

 [box type=”info”]رای به برنده شدن جی فلکس ………. 83.87 درصد
رای به برنده شدن وان تاچ هیرو ………. 11.61 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 4.52 درصد[/box]

در ادامه جدول رقابت‌های گروه B در پایان دور دوم بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.

 Group B

نظر شما در رابطه با این گروه چیست ؟ با توجه به اختلاف یک درصدی جی‌فلکس و زداولترا در جدول رقابت‌ها، آیا جی فلکس می‌تواند در بازی رو در رو مقابل نماینده سونی با غلبه بر حریف به مرحله حذفی صعود کند ؟! در ادامه می‌توانید برنامه کامل بازی‌ها را از اینجا مشاهده کنید!

لازم به ذکر است که این مسابقات، با اسپانسرینگ شرکت آوات، ارایه دهنده خدمات و توزیع کننده نوت‌ بوک، تبلت و موبایل برگزار می‌شود.

3 در مورد “کدام حذف خواهند شد؟ ال‌جی جی فلکس یا اکسپریا زد اولترا؟ (نتایج گروه B)”

  1. من طرفدار سامسونگ نیستم اما بدون شک نوت 3 بهترین فبلت بازار هست و شایسته قهرمانی، من فقط یک بار باهاش کار کردم و عاشق قابلیتهاش شدم بدون شک گوشی بعدیم نوت خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH