گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

یکی از جالب‌‌ترین گوشی‌هایی که امسال رونمایی خواهد شد، گلکسی زد فلیپ سامسونگ است. خوشبختانه یا متاسفانه، تا مدت‌ها قبل از فاش شدن رسمی این دستگاه، افشاگری‌های زیادی درباره آن وجود نداشت.

گلکسی زد فلیپ، برخلاف گلکسی فولد، دارای نمایشگری خواهد بود که به‌صورت افقی خم خواهد شد و آن را از یک اسمارتفون سایز معمولی تبدیل به یک دستگاه کامپکت برای قرار دادن در جیب خواهد کرد.

این گوشی حالا تاییدیه FCC را دریافت کرده و اجازه فروش را در آمریکا خواهد داشت. البته گرچه اسناد FCC، تنها از شماره کد داخلی گلکسی زد فلیپ استفاده کرده‌اند، اما مشخصات ذکرشده در این اسناد، با شایعات قبلی درباره دستگاه مطابقت دارند.

انتظار می‌رود که با اضافه شدن یک گوشی تاشو، سامسونگ چهار دستگاه جدید را در رویداد آنپک در تاریخ 11 فوریه معرفی کند. سه تای دیگر، گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا خواهند بود که تابه‌حال افشاگری‌های زیادی درباره آن‌ها انجام شده است.

به دلایل روشنی، گلکسی زد فلیپ برای خودش یک کلاس خواهد بود و ممکن است اولین گوشی تاشویی باشد که به علت قیمت پایین‌اش مورد اقبال عموم قرار بگیرد. گلکسی فولد، به‌رغم ادعای سامسونگ مبنی بر فروش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن، قیمت بسیار بالایی دارد.

تنها رقیب گلکسی زد فلیپ، موتورولا ریزر جدید خواهد بود. گوشی تاشوی موتورولا حداقل ۵ پنج روز زودتر از زد فلیپ عرضه خواهد شد، اما سوال اینجاست که کدامیک از این دستگاه‌ها مزیت قیمتی خواهند داشت. ما می‌دانیم که قیمت ریزر جدید ۱۵۰۰ دلار خواهد بود، اما قیمت زد فلیپ همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شایعات اولیه حکایت از آن داشتند که سامسونگ قیمت فوق‌العاده تهاجمی ۸۵۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است، اما شایعات اخیر قیمت واقع‌بینانه ۱۴۰۰ دلار را برای آن گفته‌اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، زد فلیپ نه‌تنها ۱۰۰ دلار پایین‌تر از ریزر عرضه خواهد شد، بلکه مشخصات بالاتری هم نسبت به آن خواهد داشت. گلکسی زد فلیپ مجهز به اسنپ‌دراگون 855 خواهد بود، در حالیکه ریزر از چیپست میان‌رده اسنپ‌دراگون 710 استفاده خواهد کرد.

نخستین نبرد گوشی‌های تاشو از ماه آینده شروع خواهد شد و ما مشتاقاته منتظر آن لحظه هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH