HMD با هدف تمرکز بر طراحی نوکیا 9.2 از تولید پرچم‌دار نوکیا 9.1 صرف‌نظر می‌کند

بر اساس شایعات مطرح شده کمپانی HMD Global بر روی یک دستگاه پرچم‌دار جدید با برند نوکیا کار می‌کند. اما به‌دنبال شکست پروژه اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView در سال گذشته، کمپانی برای اطمینان یافتن از عدم تکرار تاریخ به اقداماتی جدی دست زده است.

پایان راه سیستم‌های دوربین عجیب و غریب

وب‌سایت NokiaPowerUser از طریق یک منبع قابل‌اعتماد مطلع شده که کمپانی HMD Global از عرضه اسمارت‌فون نوکیا 9.1 PureView مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 طی سال جاری صرف‌نظر کرده است. در عوض کمپانی فنلاندی تمام تمرکز خود را بر روی هندست نسل آینده نوکیا 9.2 PureView معطوف نموده است.

نوکیا 9 PureView

بر اساس گزارشات منتشر شده، توان پردازشی پرچم‌دار جدیدتر از طریق تراشه قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 865 تامین خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این تراشه در هندست‌های سامسونگ گلکسی S20 اولترا و وا‌ن‌پلاس 8 پرو نیز به‌کار گرفته خواهد شد. با این‌حال نوکیا 9.2 احتمالا از فناوری دوربین Light سابق بهره نخواهد برد. تا کنون هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون مشخصات دستگاه اعلام نشده است؛ با این‌حال با توجه به عدم پشتیبانی کمپانی از نوکیا 9 PureView پس از عرضه این هندست به‌نظر می‌رسد که کمپانی از تولید نوکیا 9.1 نیز صرف‌نظر نموده است. اگرچه کمپانی قصد دارد اسمارت‌فون نوکیا 9.2 PureView را به‌همراه یک دوربین فوق‌العاده روانه بازار کند. این دوربین توسط یکی از شرکای قدیمی نوکیا مانند شرکت توشیبا تامین خواهد شد.

به باور برخی کارشناسان، گوشی پرچم‌دار آینده نوکیا احتمالا پیش از ماه ژوئن معرفی می‌شود؛ اگرچه شایعات پیشین از احتمال به تعویق افتادن این رویداد تا فصل پاییز حکایت دارند. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این هندست هنوز اعلام نشده است؛ اما HMD احتمالا از رقابت مستقیم با پرچم‌داران ممتاز امتناع خواهد کرد. در عوض کمپانی احتمالا از الگوی قیمت‌گذاری رقابتی مشابه با گوشی نوکیا 8 بهره خواهد برد؛ رویکردی که با وجود قیمت‌گذاری پایین‌تر دستگاه، فروش بالاتر آن‌را تضمین خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH