با پیش‌سفارش سامسونگ گلکسی S20 اولترا یک گلکسی بادز پلاس رایگان هدیه بگیرید

هندست‌های سری گلکسی S20 سامسونگ در روز 11 فوریه معرفی خواهند شد و پیش‌سفارش آن‌ها تا روز 13 مارس ادامه خواهد یافت. بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده، افرادی که نسبت به پیش‌سفارش اسمارت‌فون‌های گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا اقدام نمایند؛ ایرفون‌های بی‌سیم معرفی نشده کمپانی موسوم به گلکسی بادز پلاس را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

این اطلاعات توسط یک خبرچین موثق با نام ایوان بلاس منتشر شده است؛ شخصی که پیش‌تر یک تصویر تبلیغاتی برای پیش‌سفارش هندست‌ها را در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده بود. این تصویر شامل گجت‌های گلکسی S20 پلاس، گلکسی S20 اولترا و گلکسی بادز پلاس است و الگوی طراحی این محصولات ظاهرا با اطلاعات پیش‌تر لو رفته هماهنگی دارد.

تاکنون سامسونگ از ارائه هرگونه توضیح رسمی پیرامون گلکسی بادز پلاس امتناع نموده است. اما انتظار می‌رود که در جریان رویداد روز 11 فوریه شاهد رونمایی رسمی از این گجت‌ها در کنار مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 باشیم. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، گلکسی بادز پلاس کماکان از الگوی طراحی گلکسی بادز بهره برده و فاقد قابلیت حذف نویز فعال خواهد بود. با این‌حال ایرفون‌های جدید مجهز به باتری بزرگ‌تری خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH