اندروید 10 گلکسی S9

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد

شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 10 را برای برخی از کاربران اسمارتفون‌های سری گلکسی S9 منتشر کرد. پرچمداران سری گلکسی S9 در ابتدا همراه با اندروید 8 (اوریو) به بازار عرضه شدند. پس از آن، بروزرسانی اندروید 9 به همراه جدیدترین نسخه رابط کاربری OneUI سامسونگ به عنوان اولین آپدیت برای این مدل‌ها منتشر شد. هم‌اکنون نیز کاربران این تلفن‌ها می‌توانند نسخه پایدار اندروید 10 را به همراه رابط کاربری OneUI 2.0 دریافت کنند تا دومین آپدیت بزرگ برای هندست‌های گلکسی S9 به شکلی رسمی وارد میدان شود.

آپدیت اندروید 10 برای این تلفن‌ها فعلا در اختیار کاربران ساکن کشور‌های آلمان، هلند و ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. کاربرانی هم که درحال حاضر از نسخه بتا رابط کاربری OneUI 2.0 استفاده می‌کنند، باید تا انتشار نسخه نهایی آپدیت فوق منتظر بمانند. البته، این مسئله تا چند روز آتی برای این کاربران نیز حل خواهد شد.

بروزرسانی اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس با حجمی بین 1.8 تا 2 گیگابایت و به همراه پچ امنیتی ماه ژانویه انتشار یافته است. از مهم‌ترین قابلیت‌های آپدیت جدید می‌توان به حالت تاریک در سراسر محیط سیستم، ژست‌های حرکتی جدید، فیلمبرداری از صفحه‌نمایش، بهبود قابلیت‌های مربوط به حریم شخصی و نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد. این آپدیت طی هفته‌های آینده در مناطق بیشتری از جهان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH