انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با اسمارتفون موتورولا موتو جی 8 پاور در گیک‌بنچ

اطلاعات جدیدی در رابطه با اسمارتفون‌ موتو جی 8 پاور (Moto G8 Power) موتورولا منتشر شد. با وجود معرفی و عرضه اسمارتفون‌های موتورولا موتو جی 8 پلاس (Moto G8 Plus) و موتو جی 8 پلی (Moto G8 Play)، مدل‌های استاندارد و پاور این تلفن‌ها هنوز معرفی نشده‌اند و ما هنوز هم اخبار و شایعات درباره این‌ تلفن‌ها را منتشر می‌کنیم.

موتورولا موتو جی 8 پاور

ما حدس می‌زنیم که تلفن‌های جدید موتورولا در رویداد MWC 2020 شهر بارسلون معرفی شوند. هم‌اکنون نیز یک برگه از نتایج بنچمارک اسمارتفون موتو جی 8 پاور در گیک‌بنچ مشاهده شده است که اطلاعات جدیدی از این تلفن را در اختیار ما قرار می‌دهد. با انتشار نتیجه بنچمارک، می‌توان به طور قطعی گفت که تلفن جدید موتورولا به زودی معرفی خواهد شد.

موتورولا موتو جی 8 پاور

اسمارتفون موتو جی 8 پاور دارای یک صفحه‌نمایش 6.36 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی است. یک دوربین چهارگانه با لنز‌های 16 مگاپیکسل، دو لنز 8 مگاپیکسل و یک لنز 2 مگاپیکسل در بدنه پشتی تلفن خودنمایی می‌کنند. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر و پشتیبانی از شارژ 18 وات در داخل بدنه قرار گرفته است.

مدل موتو جی 8 هم از یک نمایشگر 6.39 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر با شارژر 10 وات بهره می‌گیرد. شرکت موتورولا تصمیم گرفته است که یک دوربین سه‌گانه (بدون لنز 8 مگاپیکسل) را برروی این تلفن تعبیه کند. از سایر تفاوت‌های موتو جی 8 و جی 8 پاور نیز می‌توان به کیفیت دوربین سلفی، پشتیبانی از NFC و تغییرات جزئی در بخش حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد. هم‌چنین، احتمال دارد که هردو تلفن از یک چیپست استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH