تصویر پوستر رسمی اسمارت‌فون گلکسی S20 اولترا 5G به بیرون درز کرد

به تازگی، یک پوستر تبلیغاتی رسمی از اسمارتفون گلکسی S20 اولترا 5G به بیرون درز کرده است که اطلاعاتی را درباره این تلفن در اختیار ما قرار می‌دهد. اسمارتفون‌های جدید سری گلکسی S20 سامسونگ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) رونمایی خواهند شد. در این پوستر چیز جدیدی وجود ندارد، اما طراحی‌های فاش شده قبلی توسط این پوستر تایید می‌شوند.

سامسونگ نیز هیچ جزییاتی درباره نسخه 5G گلکسی S20 اولترا منتشر نکرده است، اما طبق شایعات قبلی، این تلفن از یک باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات بهره می‌گیرد.

گلکسی S20 الترا

این گوشی اولین تلفن سامسونگ نیست که از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی خواهد کرد، اما به عنوان اولین تلفن از یک آداپتور شارژ سریع داخل جعبه برای شارژ باتری استفاده خواهد کرد.

Roland Quandt، افشاگر معتبر درباره این موضوع گفته است که گلکسی S20 اولترا 5G همراه با آداپتور شارژ سریع 45 وات به بازار عرضه خواهد شد، اما مدل‌های استاندارد و پلاس پرچمداران جدید سامسونگ (نسخه‌های 4G و 5G) از آداپتور‌های 25 وات استفاده می‌کنند.

تلفن‌های سه‌گانه گلکسی S20 همراه با هدفون‌های سیمی AKG و پورت USB-C روانه بازار می‌شوند، زیرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از اسمارتفون‌های جدید خود حذف کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH