افشای اطلاعات جدید درباره ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 3

هرچند که زمان زیادی تا معرفی رسمی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 3 باقی مانده است، اما ما در حال‌حاضر اطلاعات اندکی درباره آن داریم. سامسونگ پوشیدنی بعدی خود را احتمالا پاییز امسال و بعد از عرضه سری پرچمدار نوت جدید رونمایی خواهد کرد. بنابراین تا آن موقع، فرصت زیادی برای دانستن مشخصات دقیق این ساعت خواهیم داشت.

اما حالا وب‌سایت SamMobile به نقل از منابع آگاه ادعا کرده است که گلکسی واچ اکتیو 3 از نظر ظاهری، تفاوت چندانی با گلکسی واچ اکتیو 2 نخواهد داشت. این وب‌سایت همچنین گفته است که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، یک نسخه فولاد ضدزنگ هم خواهد داشت. براساس این گزارش، گلکسی واچ اکتیو 3، در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی قابل دسترس خواهد بود، اما نسخه فولاد ضدزنگ آن فقط در دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیمی برای تغییر ظاهر و رنگ‌بندی ساعت هوشمند بعدی خود ندارد، بنابراین گلکسی واچ اکتیو 3 احتمالا دارای همان مدل‌های گلکسی واچ اکتیو 2 خواهد بود. گزارش SamMobile، درباره اینکه آیا ساعت جدید حاشیه فیزیکی چرخان خواهد داشت یا نه، صحبتی نکرده است، اما این جزییات مطمئنا با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، به بیرون درز پیدا خواهند کرد.

اوایل این ماه، مشخص شد که گلکسی واچ اکتیو 3 در داخل خود ۸ گیگابایت رم و یک باتری ۳۳۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت، که ارتقا قابل‌ملاحضه‌ای نسبت به مدل کنونی محسوب می‌شود. ما همچنین می‌دانیم که این ساعت، در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد و مشتریان قادر به انتخاب بین نسخه‌های Wi-Fi و LTE خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH