وان پلاس 8 و 8 پرو از نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برند

اسمارتفون‌های جدید وان پلاس 8 و 8 پرو به عنوان پرچمداران بعدی وان پلاس معرفی خواهند شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع داخلی آگاه، انتظار داریم که این دو تلفن در اواخر ماه مارس یا آوریل به صورت رسمی رونمایی شوند. طبق روال سال‌های گذشته نیز با پایان رویداد MWC محصولات جدید وان پلاس نیز معرفی می‌شوند. یک نشت جدید اطلاعاتی، ما را از مشخصات فنی و رندر‌های وان پلاس 8 پرو آگاه کرده است. برخی از نکات موجود در این نشت مورد انتظار بودند و برخی دیگر نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند.

وان پلاس 8 پرو

در ابتدا رندر این تلفن را بررسی می‌کنیم؛ بخش پشتی وان پلاس 8 پرو با تصاویر و رندر‌های قبلی منتشر شده توسط منابع مختلف مطابقت دارد. اما این بار رنگ تلفن تغییر کرده است. البته، نمی‌توان این رنگ را به منزله رنگ نهایی محصول دانست، زیرا طراحان این نوع رندر‌ها سلیقه خود را برروی رندر پیاده‌سازی می‌کنند. سنسور سه‌بعدی ToF و سنسور‌های پشتیبان دوربین در سمت چپ دوربین سه‌گانه قرار گرفته‌اند.

وارد بخش مشخصات فنی می‌شویم؛ تقریبا بر همگان واضح است که وان پلاس 8 پرو به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 و سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز خواهد بود. شایعات و خبرهای مختلفی هم درباره پیکربندی‌‌های حافظه این تلفن وجود دارد. ما احتمال می‌دهیم که خبر وجود یک حافظه داخلی با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت به همراه رم 8 گیگابایت موثق‌تر باشد. البته، وجود یک حافظه رم 12 گیگابایتی نیز محتمل است. وان پلاس می‌تواند با تعبیه یک رم 16 گیگابایتی برروی تلفن جدیدش به جذاب بودن آن بیافزاید. هرچند که احتمال استفاده از یک رم 16 گیگابایتی برروی نسخه مک‌لارن وان پلاس 8 پرو نیز زیاد است.

وان پلاس 8 پرو

بخش صفحه‌نمایش این گوشی یکی از جذاب‌ترین بخش‌هاست؛ اندازه 6.5 اینچی برای نمایشگر این گوشی باورپذیرتر است، اما طبق شایعات قبلی، یک نمایشگر 6.65 اینچی برای مدل پرو و یک پنل 6.5 اینچی برای مدل معمولی درنظر گرفته شده بود. هم‌چنین، منابع قبلی اذعان کرده بودند که نمایشگر تلفن‌های جدید وان پلاس همانند نسل فعلی از نرخ رفرش 90 هرتز استفاده خواهند کرد. هرچند، از آن زمان تاکنون اخبار، تصاویر و نشت‌های زیادی درباره نمایشگر 120 هرتزی وان پلاس 8 پرو منتشر شده است. البته، انتظار داریم که این نرخ رفرش در رزولوشن QHD هم کاربردی باشد. به نظر می‌رسد که اخبار جدیدتر، موثق‌تر هستند.

و آخرین بخش شایعات بخش باتری تلفن جدید چینی‌ها است؛ استفاده وان پلاس از یک باتری 4500 میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات یک نقطه قوت محسوب می‌شود. احتمالا فناوری شارژ سریع تلفن جدید وان پلاس، Warp Charge 50 باشد. وان پلاس می‌تواند با معرفی این فناوری و استفاده از شارژر‌های 50 واتی گروه BBK Electronics برای اولین بار، مانور تبلیغاتی خوبی را در این بخش اجرا کند.

اسمارتفون‌های اوپو Find X Lamborghini در سال 2018 و تلفن ریل‌می ایکس برای اولین بار از راه‌حل‌های شارژ شرکت BBK Electronics بهره گرفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH