ورژن iOS اپلیکیشن واتس‌آپ کماکان فاقد حالت تاریک است

ورژن iOS اپلیکیشن واتس‌آپ یکی از برنامه‌های نه‌چندان پرطرفداری است که مشخصه حالت تاریک کماکان در آن رویت نمی‌شود. پس از مدت‌ها انتظار شرکت فیس‌بوک عرضه این مشخصه را برای مدت زمانی طولانی به تعویق انداخت و پیش‌تر حتی ارایه چنین قابلیتی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

اما اکنون به‌نظر می‌رسد که فیس‌بوک به‌دنبال افزودن حالت تاریک به ورژن iOS اپلیکیشن واتس‌آپ است. با این‌حال تعلل کمپانی در عرضه چنین مشخصه‌ای بسیار فراتر از انتظارات کاربران بوده است. کاربران سیستم‌عامل iOS از مدت‌ها پیش منتظر راه‌اندازی حالت تاریک در برنامه واتس‌آپ بودند؛ اما این سناریو هنوز عملیاتی نشده است.

با این‌حال چنان‌چه بر روی گوشی آی‌فون خود از ورژن‌های بتای اپلیکیشن واتس‌آپ استفاده می‌کنید؛ در این‌صورت یقینا خوشحال خواهید شد که بدانید فیس‌بوک فرآیند تست حالت تاریک را آغاز نموده است. بر اساس گزارش وب‌سایت 9to5mac، کاربران سرویس Reddit اقدام به انتشار تصاویر ورژن 2.20.30.12 اپلیکیشن واتس‌آپ نموده‌اند. این ورژن احتمالا یک ویژگی بسیار محبوب را در خود جای داده است.

این ورژن اپلیکیشن واتس‌آپ برای سیستم‌عامل iOS صرفا از طریق پلتفرم TestFlight اپل قابل دسترس بوده و ارزیابی آن تنها بر روی گوشی‌های آی‌فون امکان‌پذیر است. همچنین دانلود ورژن بتا تنها برای تسترهای منتخب مقدور خواهد بود. هنوز مشخص نیست که راه‌اندازی حالت تاریک در ورژن iOS اپلیکیشن واتس‌آپ چه مدت زمان خواهد برد؛ اما این مشخصه احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور برای تست عمومی آماده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH