تصاویر زنده اسمارت‌فون گلکسی S20 پلاس 5G سامسونگ لو رفت

یک روز بیشتر تا معرفی سری گلکسی S20 سامسونگ باقی نمانده است و گوشی گلکسی S20 پلاس 5G، یکی از رده‌بالاترین اعضای این خانواده خواهد بود. این اسمارت‌فون، مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن، تجربه اسکرولینگ و گیمینگ فوق‌العاده روانی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این گوشی در اکثر بازارها با چیپست جدید اسنپ‌دراگون 865 و در اروپا با تراشه اگزینوس 990 عرضه خواهد شد.

درباره سایر مشخصات گلکسی S20 پلاس 5G می‌توان به ترکیب حافظه ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی، یک چیدمان دوربین چهارگانه (اصلی ۱۲ مگاپیکسلی + تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی + اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی + سنسور عمقی مدت زمان پرواز) و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. البته باید بگوییم که گلکسی S20 اولترا 5G، از نظر مشخصات، بالاتر از این گوشی خواهد بود. گلکسی S20 پلاس 5G در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری و احتمالا به قیمت ۱۰۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد این گوشی فردا سه‌شنبه (11 فوریه) رونمایی خواهد شد و پیش‌سفارش‌های آن احتمالا از همان روز آغاز خواهد گردید. براساس اطلاعات به‌دست آمده، تاریخ عرضه این دستگاه برای 20 فوریه تعیین شده است. امروز Max Weinbach، از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، تعدادی از تصاویر زنده این گوشی را منتشر کرده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، گلکسی S20 پلاس 5G، حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد و یک دوربین هول پانچ مرکزی (۱۰ مگاپیکسل) هم در بالای آن قابل مشاهده است. همچنین باید به اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر آن هم اشاره کنیم که قفل دستگاه را باز خواهد کرد و هویت کاربر را برای انجام پرداخت‌ها تایید خواهد نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH