شرکت سونی از حضور در کنگره جهانی موبایل سال 2020 صرف‌نظر کرد

کنگره جهانی موبایل بزرگ‌ترین رویداد فناوری سال به‌شمار می‌رود و کمپانی‌های سراسر جهان به‌طور معمول در آن شرکت می‌کنند. با این‌حال شیوع ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر موجب انصراف برخی شرکت‌ها از حضور در این رویداد شده است. امروز نیز نام یک برند بزرگ دیگر به فهرست غایبان MWC 2020 افزوده شد.

اسمارت‌فون سونی اکسپریا 1.1 از طریق شبکه یوتیوب رونمایی خواهد شد

شرکت سونی امروز اعلام کرد که برای عدم حضور در رویداد MWC 2020 در شهر بارسلونا تصمیم دشواری گرفته است. کمپانی‌هایی نظیر آمازون، اریکسون، ال‌جی، انویدیا و ZTE نیز پیش‌تر تصمیمات مشابهی را اتخاذ کرده بودند. بر اساس اظهارات سونی از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا توسط سازمان بهداشت جهانی در روز 30 ژانویه، این شرکت همواره وضعیت را به شکلی دقیق رصد نموده است و به ایمنی و سلامت مشتریان، شرکای تجاری، رسانه‌ها و کارمندان خود بیش‌تر از هر موضوع دیگری اهمیت می‌دهد.

سونی پیش‌تر برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه 24 فوریه را ترتیب داده بود؛ اما اکنون غول ژاپنی اعلام کرده که این مراسم در ساعت 8:30 صبح به وقت اروپای مرکزی و از طریق کانال یوتیوبی رسمی اکسپریا به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

ظاهرا سونی در جریان برگزاری این رویداد قصد دارد از اسمارت‌فون پرچم‌دار اکسپریا 1.1 رونمایی کند. بر اساس گزارشات مخابره شده، این هندست از یک نمایشگر 6.6 اینچی، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، تراشه اسنپ‌دراگون 865 و پیکره‌بندی دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. اسپیکرهای استریو در قسمت جلویی و جک صوتی هدفون نیز سایر امکانات احتمالی این هندست را تشکیل می‌دهند.

همچنین سونی 2 اسمارت‌فون میان‌رده جدید را نیز در آستین دارد؛ با این‌حال در مقطع کنونی اطلاعات محدودی پیرامون این 2 هندست منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها مد‌ل‌های فوق به‌عنوان محصولات جانشین اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH