شیائومی در رویداد MWC 2020 شرکت می‌کند؛ انتشار بیانیه چینی‌ها برای حضور در بارسلون

درحالی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در رویداد MWC 2020 انصراف داده‌اند، شرکت چینی شیائومی اعلام کرد که برنامه‌های اصلی خود در این رویداد را طبق زمانبندی اجرا کرده و به آن‌ها عمل خواهد کرد. این شرکت شرح دقیقی از اقدامات احتیاطی لازم برای اطمینان از ایمنی کارمندان خود و بازدیدکنندگان غرفه‌‌اش را در توییتر اعلام کرد.

شیائومی برای نمایش محصولات خود در غرفه‌اش از کارمندان اروپایی خود استفاده می‌کند. حتی همین کارمندان نیز پس از آزمایشات لازم و نبود علائم ویروس کرونا پس از 14 روز در غرفه شیائومی حضور پیدا می‌کنند. تمامی محصولات نیز طبق دستورالعمل‌های GSMA (متولی برگزاری رویداد MWC) ضدعفونی می‌شوند.

شیائومی این اطمینان را داد که کارمندان و مدیران ارشد خود که از چین خارج می‌شوند را تا 14 روز قبل از حضور در این رویداد مورد آزمایش قرار می‌دهد تا مطمئن شود که هیچ علائمی از ویروس کرونا در آن‌ها مشاهده نشده است.

چینی‌ها در تاریخ 23 فوریه از تلفن‌های هوشمند و محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد. این محصولات، اسمارتفون‌های می 10 و می 10 پرو را نیز شامل می‌شوند. البته، این دو تلفن چند روز قبل از معرفی در رویداد MWC، در چین معرفی می‌شوند. محصولات و تلفن‌های جدید شیائومی از تاریخ 24 الی 27 فوریه (5 الی 8 اسفند) در رویداد MWC 2020 به نمایش در می‌آیند.

بیانیه شیائومی خطاب به هواداران و رسانه‌ها بدین شرح است:

“با وجود ادامه فرآیند شیوع ویروس کرونا، ما می‌خواهیم به طرفداران، دوستان رسانه‌ای، شرکا و کاربران خود اطلاع دهیم که سلامتی و ایمنی همه آن‌ها اولویت اصلی شیائومی است.

هم‌چنین، ما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کنگره جهانی موبایل 2020 شهر بارسلون شرکت خواهیم کرد تا جدیدترین تلفن‌ها و دستگاه‌های سخت‌افزاری هوشمند خود را به نمایش بگذاریم.

شیائومی متعهد شده است که با اجرای اقدامات توصیه شده موثر برای حفظ رفاه و سلامت کارمندان، هواداران، رسانه‌ها، شرکا و کاربران بازدیدکننده از غرفه ما از شیوع ویروس کرونا جلوگیری [پیشگیری] کند.

ما دستورالعمل‌های بیشتری را بدین منظور در روز 23 فوریه (4 اسفند) (روز معرفی محصولات جدید) و 24 تا 27 فوریه در غرفه خود اجرا کرده‌ایم.

ما مطمئن خواهیم شد که تمامی کارمندان و مدیران ارشد اعزامی از چین هیچ علائمی از ویروس کرونا را نداشته باشند و حداقل 14 روز قبل از شروع رویداد از چین خارج شده باشند.

ما از تمامی دستورالعمل‌های GSMA پیروی می‌کنیم و این اطمینان را به شما می‌دهیم که محل غرفه و کلیه محصولات نمایش داده شده به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند.

تمامی کارمندان حاضر در غرفه ما برای نمایش محصولات از کارمندان دفاتر اروپایی شیائومی هستند. هرچند، ما آن‌ها را نیز تا 14 روز قبل از شروع رویداد مورد آزمایش قرار داده تا مطمئن شویم که دارای علائم خاصی از ویروس نباشند.

با تشکر از همه شما برای درک و پشتیبانی از ما.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH