ویدیو‌های رسمی گلکسی S20

ویدیو‌های رسمی منتشر شده از گلکسی S20 ،S20 پلاس و گلکسی Z Flip را ببینید

ویدیو‌های رسمی تلفن‌های جدید گلکسی S20 و گلکسی Z Flip منتشر شدند. شرکت سامسونگ از جدیدترین تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S با نام گلکسی S20 رونمایی کرد. در کنار این تلفن‌ها، دومین تلفن تاشو کره‌ای‌ها نیز با نام سامسونگ گلکسی Z Flip معرفی شد. طبق روال سال‌های گذشته، ویدیو‌های رسمی تلفن‌ها نیز منتشر شده‌اند تا ما را با دستگاه‌های جدید سامسونگ بیشتر آشنا کنند.

دو ویدیو زیر متعلق به گلکسی Z Flip است. نکته قابل توجه درباره این ویدیو‌ها، عدم اشاره سامسونگ به مشخصات فنی تلفن تاشو خود بوده که در نوع خود جالب است. این شرکت سعی دارد که در ویدیو‌های رسمی طراحی خاص و مکانیزم تاشونده گوشی خود را به رخ بکشد.

ویدیوهای بعدی مربوط به اسمارتفون گلکسی S20 الترا است که در آن نسبت به تلفن تاشو اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. در این ویدیو بیشتر به دوربین دستگاه اشاره می‌شود، اما مدل الترا پرچمدار جدید سری گلکسی S دارای نقط قوت دیگری از جمله، پشتیبانی از اینترنت 5G، باتری بزرگ و قابلیت امنیتی Knox است.

در آخر، ویدیو‌های رسمی گلکسی S20 و S20 پلاس را می‌بینید که تعدادشان نیز زیاد است. هدف این ویدیو‌ها هم نمایش ویژگی‌های مشترک در تلفن‌های S20 از جمله مدل الترا است. هم‌چنین، ویدیو آخر نیز نگاه کوتاهی به هدفون‌‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس انداخته است.

در این ویدیو‌ها می‌توان طراحی تلفن‌ها، قابلیت تصویربرداری مستقل لنزها (Single Take) و ضبط ویدیو‌های 8K را مشاهده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH