سرعت شارژ گلکسی S20 الترا

باتری گلکسی S20 اولترا تنها در 58 دقیقه با سرعت 45 وات به صورت کامل شارژ می‌شود!

طبق گزارشات جدید، باتری 5000 میلی‌آمپری اسمارتفون سامسونگ گلکسی S20 اولترا در 58 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. شرکت سامسونگ اخیرا و به شدت، سرعت شارژ تلفن‌های خود را افزایش داده است. به عنوان مثال، اسمارتفون‌های سری گلکسی S10 از فناوری شارژ سریع 15 تا 25 وات (بسته به مدل) و تلفن‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی S20 اولترا نیز از فناوری شارژ سریع 45 وات بهره می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که فناوری مورد بحث در ابرپرچمدار سامسونگ بهتر عمل می‌کند. طبق آزمایشات انجام شده، ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپری تلفن سامسونگ توسط آداپتور شارژ 45 وات در 58 دقیقه از صفر به 100 درصد می‌رسد.

این مسئله یک نکته جالب را در خود جای داده است؛ زیرا شارژ باتری 4300 میلی‌آمپری گلکسی نوت 10 پلاس با بهره‌گیری از سرعت 25 وات چند دقیقه بیشتر از یک ساعت به طول می‌انجامد. به علاوه، در هنگام استفاده از شارژر 45 واتی نیز کم‌تر از یک ساعت صرف شارژ کردن باتری نوت 10 پلاس می‌شود.

به طور معمول، باتری‌ها در هنگام کم بودن ظرفیتشان سرعت شارژشان نیز افزایش می‌یابد و با پر شدن ظرفیت نیز سرعت شارژ به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه، احتمال می‌رود که سرعت بیشتر شارژ تلفن پرچمدار سامسونگ از روش نگه‌داشتن نرخ بالای شارژ به مدت طولانی‌تری نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس حاصل شده باشد. این مسئله باعث می‌شود که باتری بزرگ گلکسی S20 اولترا در زمان کم‌تری شارژ شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH