اسنپدراگون 865 پلاس

اسنپدراگون 865 پلاس در سه‌ماهه سوم سال 2020 روانه بازار می‌شود

اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 به‌تازگی معرفی شده و موارد مشابهی نیز در هفته‌های آتی روانه بازارها خواهند شد. به‌هرحال، شاید خواندن این مقاله پیش از عرضه گوشی‌های پرچم‌دار جدید بتواند در انجام خریدی بهتر به شما کمک کند.

یک افشاگر اظهار کرده که شرکت کوالکام در سه‌ماهه سوم سال 2020 میلادی نسخه‌ای بهبودیافته از تراشه موبایلی اسنپدراگون 865 را معرفی می‌کند و قرار است که این تراشه به‌عنوان اسنپدراگون 865 پلاس (+865) نام‌گذاری شود. 

این اطلاعات توسط Digital Chat Station در وب‌سایت Weibo به اشتراک گذاشته شده‌اند. در این پست آمده که قرار است اسنپدراگون 865 در سه‌ماهه سوم سال 2020 روانه بازارها شود. این شخص همچنین افزود که نسخه آزمایشی این تراشه بهبودیافته تا دو ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

اسنپدراگون 865 پلاس

سال گذشته، شرکت کوالکام دو پردازنده پرچم‌دار اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 855 پلاس را روانه بازارها کرد. اسنپدراگون 835 و اسنپدراگون 845 نسخه پلاس نداشتند اما در سال 2016 نیز دو پردازنده پرچم‌دار معرفی شدند؛ یعنی اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 821.

تفاوت‌های بین این دو تراشه را می‌توان به بهبود عملکرد خلاصه کرد، زیرا CPU و GPU نسخه‌های پلاس از فرکانس کلاک بیشتری نسبت به نسخه‌های عادی بهره می‌برند. اسنپدراگون 865 پلاس تراشه‌ای متفاوت نخواهد بود اما اگر در آن شاهد یک مودم 5G یکپارچه باشیم، آنگاه این را می‌توان یک غافلگیری خوشایند به حساب آورد.

هنگامی‌که اسنپدراگون 865 پلاس عرضه شود، باید انتظار داشته باشیم که توان پردازشی سری دوم پرچم‌داران شرکت‌هایی مانند شیائومی، وان‌پلاس، ویوو، نوبیا و بلک شارک از طریق این تراشه تأمین شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH