نخستین تصاویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70e لو رفت

سال گذشته شرکت سامسونگ از یک اسمارت‌فون فوق میان‌رده با نام گلکسی A70 رونمایی کرد. این محصول با نمایشگر Infinity-U، دوربین پشتی سه‌گانه و پردازنده اسنپ‌دراگون 675 روانه بازار شد. در ادامه شاهد عرضه اسمارت‌فون گلکسی A70s بودیم. این هندست ضمن برخورداری از اکثر ویژگی‌های گلکسی A70 در عوض به‌کارگیری دوربین 32 مگاپیکسلی از یک حسگر 64 مگاپیکسلی بهره گرفت. اکنون تصاویر جدیدی از یک محصول دیگر با نام گلکسی A70e منتشر شده است. ظاهرا این هندست ورژن مقرون‌به‌صرفه گلکسی A70 به‌شمار می‌رود. OneLeaks منبع منتشرکننده این تصاویر است و اطلاعات خود را در وبسایت هندی CompareRaja به اشتراک گذاشته است.

گلکسی A70e همانند مدل‌های گلکسی A70 و گلکسی A70s از یک نمایشگر Infinity-U برخوردار است. با این‌حال حواشی اطرف نمایشگر نسبتا ضخیم هستند. هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که این تصاویر نشان‌دهنده طرح اولیه محصول یا نمونه نهایی آن هستند. اندازه نمایشگر معادل 6.1 اینچ بوده و دارای حواشی جانبی تخت است.

ماژول دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در قسمت پشتی دستگاه مشاهده می‌شود. این ماژول از یک فلاش LED نیز میزبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت نیز در پشت دستگاه کاملا مشهود است؛ موضوعی که تا حدودی تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد. هندست‌های گلکسی A70 و گلکسی A70s پیش‌تر با اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر روانه بازار شدند. البته این پدیده لزوما به‌معنای عدم به‌کارگیری پنل آمولد در گلکسی A70e نیست؛ چرا که سامسونگ سابقه تولید گوشی‌هایی با نمایشگر آمولد و اسکنر اثرانگشت پشتی را در کارنامه دارد که برای مثال می‌توان به گلکسی A30 اشاره کرد.

گلکسی A70e مجهز به جک صوتی هدفون در بخش فوقانی خود است؛ در حالی‌که قسمت تحتانی گوشی از شبکه اسپیکر، 1 درگاه میکرو USB و یک میکروفون میزبانی می‌کند. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند؛ در حالی‌که درگاه سیم‌کارت در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است.

بسیاری از مشخصات گلکسی A70e کماکان ماهیتی ناشناخته دارند؛ اما به احتمال فراوان این هندست با برچسب قیمتی ارزان‌تر نسبت به گلکسی A70 و گلکسی A70s عرضه خواهد شد. این گوشی با مدل‌های رنگی مشکی و سفید روانه بازار می‌شود؛ اما نهایتا عرضه سایر مدل‌های رنگی نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH