تصاویری از یک گوشی خاص و متفاوت با نمایشگر کشویی از برند TCL

شرکت TCL قبل از لغو شدن نمایشگاه MWC 2020 قرار بود در این رویداد حضور داشته باشد و ظاهرا یکی از چیزهایی که تصمیم داشت در آنجا به نمایش بگذارد یک اسمارت‌فون مفهومی با نمایشگر کشویی بود.

حالا تصاویر این دستگاه امروز منتشر شده‌اند و با دیدن آن‌ها به سختی می‌توان فهمید که نمایشگر کشویی آن چگونه کار می‌کند.

بهترین حدسی که می‌توانیم بزنیم این است که احتمالا یک قسمت نمایشگر، پشت قسمت دیگر آن خم می‌شود. اما سوال اینجاست که این طراحی چقدر مقاوم و بادوام است؟ و آیا چین‌خوردگی‌های ایجادشده بر روی آن، مثل گوشی‌های تاشو زیاد خواهد بود یا نه؟

این‌گونه رندرها معمولا تصاویر تبلیغاتی رسمی دستگاه هستند و سخت بتوان از روی آن‌ها به این چیزها پی برد. با این‌حال، واقعا بسیار ناراحتیم که کنگره جهانی موبایل امسال لغو شد و ما فرصت دیدن این گوشی مفهومی را از دست دادیم.

این دستگاه در صورت معرفی مسلما یکی از هیجان‌انگیزترین ایده‌های چند سال گذشته خواهد بود و ممکن است با چالش‌های زیادی در راه تبدیل شدن به یک محصول واقعی مواجه گردد. البته این موضوع قبلا در مورد گوشی‌های تاشو هم صادق بوده، اما حالا تعداد زیادی از آن‌ها روانه بازار شده‌اند. بنابراین بهتر که درباره این هندست هم خوشبین باشیم.

شرکت TCL در بخش گوشی‌های هوشمند، به ویژه در خارج از چین، چندان معروف نیست، اما عرضه دستگاهی مانند این می‌تواند به مقبولیت بیشتر شرکت در بین مشتریان کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH