یکی از بهترین قابلیت‌های کنسول‌های بازی ممکن است برای اندروید عرضه شود

بازی‌های موبایلی مختلف از PUBG و فورتنایت گرفته تا Call of Duty Mobile و GTA: San Andreas هر کدام می‌توانند حجم بسیار بالایی داشته باشند و همانطور که می‌دانید نمی‌توان این بازی‌ها را بدون دانلود کردن کامل‌شان بازی کرد.

اما حالا توسعه‌دهندگان XDA شواهدی را پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد گوگل در حال کار بر روی یک فایل سیستمی کاملا جدید برای ارایه در ورژن آینده اندروید است که به اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها اجازه خواهد داد تا بتوان آن‌ها را در حین دانلود شدن اجرا کرد.

این فایل که Incremental File System نام دارد، طبق اسناد گوگل، یک فایل سیستمی مجازی لینوکس است که اجازه اجرای یک برنامه را در هنگام دانلود فایل‌های باینری و منبع آن می‌دهد.

بازی

ما قبلا شاهد ارایه قابلیت‌های مشابهی از طرف سونی و مایکروسافت بر روی کنسول‌های بازی‌شان بوده‌ایم که به کاربر اجازه می‌دهند تا بخشی از بازی را قبل از دانلود شدن کامل آن بازی کند. اسناد گوگل همچنین نشان می‌دهند که کاربران ممکن است صفحات بارگذاری فایل‌های دانلود نشده را در مواقعی که اپلیکیشن قصد خواندن آن‌ها را دارد، مشاهده کنند.

فروم XDA می‌گوید که گوگل هم‌اکنون در حال تست این قابلیت بر روی مدل پیکسل 4XL است و احتمالا آن را به جای اندروید 11 با اندروید 12 ارایه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا توسعه‌دهندگان بازی برای استفاده از مزیت‌های این قابلیت، حتما باید بازی‌هایشان را به‌روز کنند یا نه. در هرحال، ارایه چنین قابلیتی می‌تواند اجرای بازی‌ها بر روی دستگاه‌های اندرویدی را تا حدود بسیار زیادی راحت‌تر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH