پیش‌سفارش سامسونگ گلکسی زد فلیپ ظرف مدت چند دقیقه به پایان رسید!

طی هفته گذشته شاهد رونمایی از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فلیپ بودیم. پیش‌سفارش این محصول در هندوستان نیز از روز گذشته آغاز شد و موجودی آن تنها ظرف مدت چند دقیقه به پایان رسید.

گلکسی زد فلیپ با برچسب قیمتی 109999 روپیه‌ای (معادل 1530 دلار/ 1410 یورو) در هندوستان عرضه می‌شود. پیش‌سفارش این محصول از طریق وبسایت رسمی سامسونگ و خرده‌فروشی‌های منتخب در سراسر کشور انجام شد. سامسونگ به تعداد دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما بر اساس اعلام کمپانی، فرآیند پیش‌سفارش کماکان ادامه یافته و به‌زودی بازگشایی خواهد شد.

افرادی که در طرح پیش‌سفارش گلکسی زد فلیپ طی روز گذشته مشارکت نموده‌اند؛ هندست‌های خود را از روز 26 فوریه دریافت خواهند کرد. بر اساس گزارشات، سامسونگ موافقت خود با آغاز مجدد فرآیند پیش‌سفارش از روز 28 فوریه را اعلام نموده است؛ اما کماکان بایستی منتظر تایید رسمی موضوع از سوی غول کره‌ای باشیم. با این‌حال افرادی که طی روز گذشته موفق به ثبت درخواست پیش‌سفارش گلکسی زد فلیپ نشده‌اند نیز با مراجعه به صفحه اختصاصی این هندست در وبسایت سامسونگ و عضویت در آن می‌توانند از زمان آغاز پیش‌سفارشات بعدی مطلع شوند.

توان پردازشی گلکسی زد فلیپ از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس تامین می‌شود. همچنین این هندست مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. دومین گوشی تاشوی سامسونگ از یک نمایشگر تاشوی داینامیک آمولد با اندازه 6.7 اینچ و رزولوشن 2636 در 1080 پیکسلی و 3 حسگر دوربین برخوردار است. یک دوربین 10 مگاپیکسلی در قسمت داخلی و 2 دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش خارجی گوشی قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH