اسمارت‌فون سونی اکسپریا 10 II با باتری قدرتمند و تراشه اسنپ‌دراگون 665 معرفی شد

پرچم‌دار اکسپریا 1 II و ابزار حرفه‌ای اکسپریا پرو، ستارگان رویداد امروز شرکت سونی بودند؛ اما اسمارت‌فون اکسپریا 10 II احتمالا بیش‌ترین میزان فروش را تجربه خواهد کرد. این هندست با تراشه کارآمد اسنپ‌دراگون 665، رم 4 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، سیستم دوربین سه‌گانه (شامل حسگرهای فوق‌عریض، معمولی و تله‌فوتو) و بزرگ‌ترین باتری به‌کارگیری شده در کلیه هندست‌های میان‌رده سونی تا به امروز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اکسپریا 10 II مجهز به یک پنل اولد 6 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 (CinemaWide) و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. این هندست از یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 16 میلی‌متری، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فازی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری بهره می‌گیرد. این حسگرها با چیدمان عمودی در گوشه فوقانی سمت چپ دستگاه قرار دارند. دوربین جلویی گوشی نیز دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی بوده و درون ناچ قطره‌ای شکل در مرکز نمایشگر دستگاه مستقر شده است.

سونی با کمال افتخار اعلام کرد که اسمارت‌فون اکسپریا 10 II علیرغم برخورداری از پهنا و کشیدگی کمی بیش‌تر در مقایسه با هندست نسل گذشته اکسپریا 10، حدودا 10 درصد از آن سبک‌تر است. ظرفیت باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی این گوشی در مقایسه با مدل سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است. همچنین به لطف وجود فناوری Xperia Adoptive Charging، نرخ شارژ دریافتی توسط باتری قابل تنظیم خواهد بود؛ پدیده‌ای که به افزایش طول عمر باتری دستگاه کمک می‌کند. سونی علیرغم افزایش ظرفیت باتری موفق به کاهش ضخامت اکسپریا 10 II در مقایسه با هندست نسل پیشین شده است. همچنین گوشی جدید دارای گواهی حفاظتی IP65 یا IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب‌خوردگی است. پنل جلویی و پشتی اکسپریا 10 II با روکشی از جنس گوریلا گلس 6 محافظت می‌شوند.

سونی اکسپریا 10 II در رنگ‌های مشکی و سفید

بر اساس برنامه‌ریزی زمانی قرار است اسمارت‌فون سونی اکسپریا 10 II در 3 ماهه دوم سال جاری روانه بازار شود؛ اما قیمت‌گذاری دقیق این محصول هنوز موردتائید قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH