نمایشگر 360 درجه‌ای شیائومی می میکس آلفا را در این ویدیو ببینید

ما اولین بار در پاییز سال گذشته چیزهایی را درباره گوشی شیائومی می میکس آلفا شنیدیم. با این‌حال، شیائومی از آن زمان تا به حال، هیچ جزییاتی را درباره این گوشی عجیب با نمایشگر خمیده ارایه نکرده است.

حالا یکی از کاربران یوتیوب به نام MKBHD، ویدیویی را درباره می میکس آلفا منتشر کرده که نمایشگر تقریبا ۳۶۰ درجه‌ای آن را نشان می‌دهد.

البته مشخصات این هندست نیز واقعا فوق‌العاده است و ما شاهد چیپست اسنپ‌دراگون 855 پلاس کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.0 در داخل آن خواهیم بود.

 

این گوشی همچنین از یک سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که احتمالا مشابه نمونه به‌کاررفته بر روی شیائومی می نوت 10 است.

با این‌حال، ظرفیت باتری شیائومی می میکس آلفا فقط ۴۰۵۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که ممکن است با توجه به مصرف انرژی بالای نمایشگر آن، چندان کافی نباشد.

این گوشی همچنین بسیار ضخیم و سنگین به نظر می‌رسد و از آنجاییکه در ساخت آن از ترکیب فلز و سرامیک استفاده شده است، مطمئنا در جیب شما بسیار سنگینی خواهد کرد.

و موضوع مهم‌تر اینکه، احتمال پیدا کردن کیس مناسب برای نمایشگر آن تقریبا غیرممکن خواهد بود و این می‌تواند نگرانی‌هایی را درباره دوام دستگاه ایجاد کند.

با وجود همه این‌ها، ویدیوی MKBHD نشان می‌دهد که می میکس آلفا واقعا یک هندست کاملا جدید و متفاوت در بازار راکد اسمارت‌فون‌هاست. اما باید توجه داشت که این گوشی هنوز در حد ایده بوده و ممکن است هرگز وارد بازار نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH