اسمارتفون پایین‌رده نوکیا C2 به‌زودی معرفی خواهد شد

طبق گزارشات منتشر شده جدید، شرکت HMD Global به‌زودی از اسمارتفون جدید نوکیا C2 رونمایی خواهد کرد. این شرکت در سال گذشته میلادی، تلفن‌های سری نوکیا C را با معرفی گوشی نوکیا C1 احیا کرد. این تلفن به عنوان یک هندست پایین‌رده برای افرادی که قصد استفاده از یک تلفن هوشمند معمولی با قیمت مقرون‌به‌صرفه را داشتند، یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شد. البته، این تلفن از اینترنت 4G هم پشتیبانی نمی‌کند.

هم‌اکنون نیز گزارش جدیدی مبنی‌بر معرفی جدیدترین تلفن سری نوکیا C با نام نوکیا C2 توسط وب‌سایت NokiaPowerUser منتشر شده است. طبق این گزارش، تلفن جدید نوکیا با شماره مدل TA-1204 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی خواهد شد. تاییدیه‌های این تلفن، قبلا در کشور‌های تایلند و مالزی صادر شده بود و ما احتمال می‌دهیم که این دستگاه به عنوان یکی از محصولات جدید شرکت HMD Global قرار بود در رویداد لغو شده MWC 2020 معرفی شود.

نوکیا C1

گفته می‌شود که نوکیا C2 همانند مدل قبلی از تراشه UNISOC استفاده خواهد کرد. البته، این احتمال وجود دارد که طراحی و سایر مشخصات فنی آن نیز نسبت به مدل قبلی متفاوت نباشد. هرچند، انتظار می‌رود که این تلفن در رنگ‌بندی جدیدی رونمایی شود. هم‌چنین، با توجه به پشتیبانی تلفن مذکور از اینترنت 4G، انتظار داریم که قیمت آن نسبت به C1 گران‌تر باشد.

شرکت HMD Global پس از لغو رویداد MWC 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاریخ جدیدی را برای رونمایی از محصولات خود اعلام نکرده است. پیش از به وجود آمدن این مسائل، انتظار می‌رفت که این کمپانی از اسمارتفون‌های جدید نوکیا 8.2، نوکیا 4.3، نوکیا 1.3 و تلفن ساده نوکیا 400 در این رویداد رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH