ویروس کرونا به پرچمدار جدید سامسونگ هم رحم نکرد!

ویروس کرونا تقریبا در همه جای دنیا شیوع پیدا کرده و کشورها در تلاشند تا به هر نحو ممکن با آن مقابله کنند. غول‌های تکنولوژی هم به روش‌های دیگری به جنگ این ویروس رفته‌اند. در حالیکه آمازون، فیس‌بوک، گوگل و توییتر همه توان خود را برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی درباره این بیماری گذاشته‌اند، شرکت‌هایی مانند سامسونگ نیز سعی دارند تا محصولات خود را به‌موقع به دست مشتریان برسانند.

هفته پیش گزارش شد که کارخانه اسمارت‌فون Gumi سامسونگ، بعد از شناسایی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا، چند روز تعطیل شد. امروز شرکت کره‌ای تایید کرد که کارگر دیگری نیز به این بیماری مبتلا شده است و به همین‌خاطر تصمیم گرفته تا کارخانه را برای مدت نامعلومی ببندد.

شیوع ویروس کرونا باعث کاهش میزان فروش گوشی‌های گلکسی S20 در کره جنوبی شده و همین موضوع داد سامسونگ را درآورده است. به گفته وب‌سایت 9to5Google، شرکت کره‌ای در روز اول عرضه این سری فقط توانسته حدود ۷۱ هزار دستگاه از آن‌ها را بفروشد که بسیار کمتر از ۱۴۰ هزار گوشی فروخته‌شده گلکسی S10 و ۲۲۰ هزار دستگاه گلکسی نوت 10 است.

سخنگوی این شرکت گفته است: فروش دستگاه‌های جدید ما به‌شدت کاهش یافته و تعداد مراجعه‌‌ها به فروشگاه‌هایمان به خاطر ترس از آلودگی به ویروس کرونا کمتر شده است.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. اوایل این هفته گزارش شد که مایکروسافت اهداف درآمدی خود را مورد بازنگری قرار داده و فروش کمتری را برای رایانه‌های شخصی در سه ماهه اول امسال پیش‌بینی کرده است. سامسونگ بارگیری گوشی‌های گلکسی S20 خود را برای کسانی که آن‌ها را پیش‌سفارش کرده‌اند شروع کرده است.

این هندست‌ها را هنوز هم می‌توان پیش‌خرید کرد، اما توصیه ما این است که برای خرید آن‌ها به نزدیک‌ترین فروشگاه سامسونگ مراجعه کنید تا یک گلکسی بادز و یک شارژر بی‌سیم Duo رایگان هم دریافت نمایید. شما در این فروشگاه‌ها همچنین می‌توانید گوشی‌های قدیمی‌تان با هر کدام از هندست‌های جدید گلکسی‌ S20 معاوضه کنید.

هم‌اکنون قیمت گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا با حداکثر تخفیف بازرگانی به‌ترتیب ۳۹۹ دلار، ۵۹۹ دلار و ۷۹۹ دلار است.

سازمان بهداشت جهانی روز یکشنبه در گزارش خود اعلام کرد که در سراسر دنیا ۸۵۴۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۳۱۵۰ نفر آن‌ها در کره جنوبی بوده‌اند که بیشترین میزان آلودگی را بعد از چین داشته است. تاکنون ۲۹۲۴ نفر نیز جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

ویژگی‌های برجسته سری سامسونگ گلکسی S20

گلکسی S20 اولترا 5G: این گوشی پرچمدار، یک استودیوی پیشرفته، پردازش فوق‌سریع و مجموعه کاملی از قابلیت‌های دوربین، از جمله زوم فضایی 100x و فناوری هوش مصنوعی بسیار پیشرفته را بر روی نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی Infinity-O در اختیار شما قرار می‌دهد.

گلکسی S20 پلاس 5G: این هندست با تجهیز به سیستم دوربین‌ پیشرفته، زوم فضایی 30x، شارژ فوق‌سریع، نمایشگر ۶.۷ اینچی Infinity-O، دنیای شما را بزرگ‌تر می‌کند.

گلکسی 5G S20: این گوشی قدرتمند با نمایشگر ۶.۲ اینچی Infinity-O و قابلیت جدید زوم فضایی 30x، امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند. دوربین‌ها، سخت‌افزارها و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن، همگی در یک طراحی باریک ارایه شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH