اپل در پی شیوع ویروس کرونا تامین‌کنندگان لنز اولتراواید خود را تنوع می‌بخشد

این روزها شیوع ویروس کرونا یا همان کووید۱۹ به‌شدت بازار اسمارت‌فون‌ها و رویدادهای معرفی هندست‌های جدید را تحت تاثیر قرار داده است. شرکت Yujingguang، مهم‌ترین تامین‌کننده لنزهای اولتراواید اپل نیز از این امر مستثنی نبوده و در زمینه تحویل به‌موقع محصولات خود با مشکلاتی مواجه شده است. به همین‌خاطر، کوپرتینونشین‌ها ممکن است که بخشی از سفارش‌های خود را با قیمت‌های کمی بالاتر به سازندگان دیگری بدهند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این غول تکنولوژی احتمالا فقط ۳۰ الی ۴۰ درصد سفارش‌ها را دریافت خواهد کرد و با توجه به اینکه بسیاری از شهرهای چین هم‌اکنون در قرنطینه هستند و میزان تولیدات به پایین‌ترین حد خود رسیده است، احتمالا سازندگان دیگری به جمع تامین‌کنندگان لنز اولتراواید اپل خواهند پیوست. این کار به اپل کمک خواهد کرد تا در صورت بسته شدن کامل یک کارخانه در آینده، از برنامه‌های خود عقب نیفتد.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اپل برآوردهای خود را برای سه ماهه مالی ژانویه-مارس تغییر دهد. این شرکت همچنین همه فروشگاه‌های خود را در چین، از همان روزهای اول شیوع ویروس بست. اما حالا نصف آن‌ها با رعایت اصول بهداشتی و کاهش ساعات کاری مجددا باز شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH