تصاویری از کیس محافظ اسمارتفون پرچمدار هواوی P40 پرو منتشر شد

هواوی در اواخر ماه جاری میلادی از تلفن‌های هوشمند سری P40 رونمایی می‌کند. تصاویری از کیس محافظ اسمارتفون هواوی P40 پرو توسط کارخانه سازنده آن به بیرون درز کرده‌اند که طراحی این تلفن را فاش می‌کنند. این کیس محافظ از طرح چرم و جنس سرامیک پورسلین ساخته شده است. طراحی کیس محافظ تلفن هواوی P40 پرو شبیه به نسخه پورش دیزاین هندست‌های سری میت است.

هواوی P40 پرو

نکته جالبی که درباره این تصاویر وجود دارد، تصویر پنل پشتی و جلویی تلفن است که اطلاعات بیشتری را درباره این تلفن در اختیار ما قرار می‌دهد. با توجه به این رندرها، می‌توان به آسانی متوجه شد که یک صفحه‌نمایش با گوشه‌های خمیده و حفره پانچ شده دوربین درون نمایشگر در بدنه این تلفن تعبیه شده است.

هواوی P40 پرو

در پنل پشتی تلفن نیز ماژول مستطیل شکل دوربین پنج‌گانه مشاهده می‌شود که فلاش LED نیز درون این ماژول قرار گرفته است. یکی از پنج سنسور موجود در مجموعه دوربین اصلی هواوی P40 پرو دوربین پریسکوپی است. هم‌چنین، نام شرکت آلمانی Leica نیز به عنوان سازنده این دوربین برروی ماژول هک شده که مورد عجیبی نیست. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست تلفن قرار گرفته‌اند.

هواوی P40 پرو

طبق اطلاعات و شایعاتی که قبلا هم درباره پرچمدار جدید هواوی منتشر شده بود، این تلفن از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و مکالمه‌های تصویری بهره می‌گیرد. درون بدنه تلفن نیز تراشه قدرتمند Kirin 990 تعبیه شده است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که هواوی در تاریخ 26 مارس و در شهر پاریس از تلفن‌های جدید سری P40 رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH