آپدیت پوکوفون F1

دومین آپدیت بتای پایدار اندروید 10 برای تلفن هوشمند پوکوفون F1 منتشر شد

جدیدترین بتای پایدار سیستم‌عامل اندروید 10 برای تلفن هوشمند پوکوفون F1 منتشر شد. این آپدیت با شماره نسخه 11.0.6.0QEJMIXM برای تستر‌های بتا عرضه شده است و انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

هیچ تغییر عمده‌ای در این آپدیت نسبت به آپدیت قبلی که با شماره 11.0.4.0QEJMIXM منتشر شده بود، مشاهده نشده است و تیم توسعه‌دهنده آن فقط برخی از اشکالات آن را رفع کرده‌اند. بسته به بازخورد افرادی که از نسخه بتا این آپدیت استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود که نسخه پایدار نیز به‌زودی برای همه کاربران عرضه شود.

اگر شما نیز از نسخه پایدار بتای اندروید 10 برروی پوکوفون F1 استفاده می‌کنید، به منوی آپدیت تلفن خود مراجه کرده تا جدیدترین آپدیت بتا را برای تلفن خود دانلود کنید. البته، نباید انتظار داشت که این بروزرسانی در همین مرحله برای همه کاربران تستر منتشر شود، زیرا فرآیند انتشار آپدیت مذکور برای تستر‌ها نیز به صورت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.

با وجود این که در قسمت Changelog این آپدیت مطلب خاصی بیان نشده است، اما کاربران تستر اعلام کرده‌اند که عملکرد تلفن نرم‌تر شده و مشکل اتصال هدفون‌های بلوتوثی در هنگام استفاده از کدک AAC حل شده است. هم‌چنین، مشکل ویجت تقویم تلفن نیز برطرف شده است. برای طرح سوالات خود درباره آپدیت جدید پوکوفون F1 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH