اپل نیز همانند مایکروسافت دستور دورکاری کارمندان خود را صادر کرد

دیروز شرکت مایکروسافت به کارمندان خود در شهر سیاتل توصیه کرد تا فعالیت شغلی خود را از درون منزل دنبال نمایند؛ مگر آن‌که حضور آن‌ها در دفتر مرکزی برای بقای شرکت کاملا ضروری باشد. اکنون اپل نیز از همین رویکرد تبعیت کرده و دستور منع ورود برای 12 هزار کارمند کوپرتینویی خود را صادر نموده است. اپل نیز همانند مایکروسافت از توصیه‌های مقامات بهداشتی در خصوص شیوع ویروس کرونا به‌عنوان دلیل اتخاذ چنین تصمیمی یاد کرده است.

به گفته نشریه Daily Mail، سخنگوی کمپانی اعلام کرد که “در پاسخ به شیوع بیماری COVID-19، تیم اختصاصی اپل بر روی انتخاب بهترین تصمیم برای امنیت و رفاه تیم کاری خود تمرکز کرده است. در روز جمعه 6 مارس ما در خصوص فعالیت اعضای تیم در دفاتر SCV احتیاط بیش‌تری به خرج دادیم و آن‌ها را تشویق کردیم که تا حد امکان کارهای خود را از درون منزل دنبال کنند. در این مدت دفاتر کماکان باز خواهند بود. این تحولات با توجه به توصیه‌های اخیر مقامات بهداشت عمومی انجام می‌شود. آن‌ها توصیه می‌کنند که تجمعات شلوغ تا حد امکان به حداقل رسیده و رفت و آمدها تا حد امکان کاهش پیدا کنند.”

فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل نیز همانند دفاتر این شرکت باز خواهند بود و به گفته اپل با روشن شدن اوضاع در اواخر هفته، کمپانی توضیحات تکمیلی را ارایه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH