آتش‌سوزی سامسونگ

کارخانه تولید تراشه‌های سامسونگ در آتش سوخت!

در اواخر روز گذشته، یک آتش‌سوزی در کارخانه تولید تراشه‌های سامسونگ رخ داد که با تلاش آتش‌نشانان قبل از طلوع آفتاب خاموش شد. سامسونگ در رابطه با آتش‌سوزی کارخانه تولید تراشه خود گفته است: “این آتش‌سوزی در ساعت 23:18 روز یک‌شنبه در محل کارخانه هواسئونگ، در جنوب شهر سئول اتفاق افتاد که آتش‌نشانان طی دو ساعت و نیم شعله‌های آتش را مهار کردند.”

به گفته سامسونگ، این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشته و هیچ تاثیری بر بخش تولید نخواهد داشت. آتش‌سوزی در تاسیسات پردازش سیستم فاضلاب کارخانه روی داده است که با خط تولید فاصله دارد. در این میان، آتش‌نشانان هم سعی کردند مانع از رسیدن آتش به خط تولید شوند.

سامسونگ اعلام کرد که با مقامات آتش‌نشانی برای بررسی علت دقیق آتش‌سوزی همکاری می‌کند. آتش‌سوزی کارخانه سامسونگ در شرایطی رخ داد که این شرکت و سایر شرکت‌های فناوری با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

هفته گذشته نیز این شرکت، غربالگری‌های سختی را در کارخانه تولید تراشه خود به علت شیوع COVID-19 انجام داده و کارمندان خود را به پاسخگویی سوالات هفتگی آزمون آنلاین برای تست کرونا ملزم کرده است.

اواخر جمعه هفته پیش نیز سامسونگ اعلام کرده بوده که کارخانه شهر گومی را به دلیل ابتلای یکی از کارمندان به ویروس کرونا به مدت 24 ساعت تعطیل می‌کند. در این کارخانه، محصولاتی مانند تلفن تاشو گلکسی Z Flip و تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S20 تولید می‌شوند. البته، سامسونگ به دلیل ادامه فرآیند شیوع این ویروس مجبور شده که بخش اعظمی از تولیدات خود را به صورت موقت به کارخانجات ویتنام منتقل کند. تاکنون پنج نفر از کارمندان سامسونگ به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

جدیدترین آمار شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی نشان می‌دهند که 7382 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد نیز 51 نفر فوت کرده‌اند. بیشترین تعداد افراد مبتلا به این ویروس از شهر دئگو گزارش شده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH