ردمی نوت 9

مشخصات فنی اسمارتفون شیائومی ردمی نوت 9 پرو فاش شد!

ما در هفته گذشته متوجه شدیم که اسمارتفون‌های سری شیائومی ردمی نوت 9 طی یک رویداد آنلاین در تاریخ 13 مارس (23 اسفند) معرفی خواهند شد. هم‌چنین، طبق اطلاعاتی که از این تلفن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود فهمیدیم که هندست جدید ردمی از یک رم 6 گیگابایتی به همراه سیستم‌عامل اندروید 10 و تراشه نامشخص ملقب به Curtana استفاده می‌کند. اما امروز، ایشان آرگاوال، یکی از افشاگران معتبر و مشهور حوزه محصولات دیجیتال، جزییات بیشتری را در رابطه با تلفن‌های سری شیائومی ردمی نوت 9 منتشر کرده است که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

طبق اطلاعات این شخص، انتظار می‌رود که تلفن ردمی نوت 9 پرو از یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 استفاده کند. هم‌چنین، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل نیز در جلوی تلفن تعبیه شده است. یک مجموعه چهارگانه در بخش دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو وجود دارد که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز التراواید 8 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور عمق است.

در بخش پردازش این گوشی از تراشه اسنپدراگون 720G کمک گرفته شده است که یک رم 4 یا 6 گیگابایتی نیز این پردازنده را یاری می‌کند. دو گزینه در بخش حافظه داخلی با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت وجود خواهد داشت. به علاوه، انتظار داریم که باتری 5020 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات نیز توانایی تامین انرژی سخت‌افزار را برعهده داشته باشد.

اسمارتفون جدید شیائومی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH