دوربین هواوی P40 پرو از سنسور RYYB جدید با بزرگنمایی بهتر بهره خواهد برد

شرکت هواوی ظرف 2 هفته آینده از هندست‌های سری P40 خود رونمایی خواهد کرد. اکنون کمپانی چینی به برخی کاربران امکان داده تا با تجربه استفاده از این هندست‌ها به‌صورت محدود آشنا شوند. بدین‌ترتیب تصویری محدود از این هندست‌ها در اختیار کاربران قرار گرفت. بر اساس برخی گزارشات منتشر شده، اسمارت‌فون‌های سری P40 هواوی با پیشرفت‌های چشمگیری روانه بازار خواهند شد.

به گفته یک منبع خبری، گوشی‌های جدید با بهره‌گیری از یک حسگر RYYB سفارشی با قابلیت بزرگنمایی بهتر و احتمالا بیش‌تر رکوردهای جدیدی را در حوزه عکاسی موبایلی به ثبت خواهند رساند. به‌کارگیری مواد اولیه متفاوت در ساخت هندست بدان معناست که ورژن‌هایی از گوشی با ساختار چرمی vegan Leather به خانواده سری P اضافه خواهند شد.

تصاویر هواوی P40 پرو

یکی از مدیران اجرایی هواوی در پاسخ به پرسشی پیرامون حسگر RYYB اعلام کرد که کمپانی بر روی این فناوری سرمایه‌گذاری زیادی نموده و ابدا مایل به اتلاف آن نیست. چنین اظهارنظری پیش از تائید رسمی موضوع توسط کمپانی تا حدود زیادی اطمینان‌بخش است. تولیدکننده چینی اعلام می‌کند که حسگر جدید با الهام گرفتن از الگوی چشم شاهین طراحی شده است. این پرنده می‌تواند طعمه‌های خود را از فواصل 3 کیلومتری شناسایی کند. به همین دلیل مشخصه زوم بایستی شفافیت و رزولوشن بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اسمارت‌فون‌های سری هواوی P40 چندین ماه پس از عرضه اولیه با مدل‌های رنگی جدیدی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت؛ اما این‌بار به‌نظر می‌رسد که مدل‌های جدید چرمی با رنگ‌آمیزی سبز و نارنجی در زمان عرضه محصول قابل دسترس خواهند بود. این مدل‌های رنگی با الگوبرداری از هندست‌های سری میت 30 هواوی تولید می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH