تصویر زنده اسمارت‌فون ردمی نوت 9 لو رفت

ردمی، برند فرعی شیائومی، فردا از سری نوت 9 رونمایی خواهد کرد و ما انتظار داریم که شاهد سه گوشی باشیم: نوت 9 استاندارد، مدل پرو و نسخه مکس.

نوت 9 و نوت 9 پرو اخیرا در بنچمارک گیک‌‌بنچ رویت شده‌اند که مشخصات اصلی‌‌شان را مشخص کرده است و امروز هم تصویر زنده نوت 9 پرو در کنار جعبه خرده‌فروشی آن لو رفته است.

این تصویر اشاره‌ای به مشخصات نوت 9 پرو نکرده، اما پشت هندست را نشان می‌دهد که دارای چیدمان دوربین مربعی‌شکل است. نوت 9 پرو همچنین برخلاف مدل قبلی‌اش دارای اسکنر اثرانگشت در قاب پشت خود نخواهد بود، برای اینکه این حسگر احتمالا در دکمه پاور آن در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده است.

براساس شایعات ردمی نوت 9 پرو در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد، اما مدلی که در این تصویر می‌بینیم دارای پوشش قرمزرنگ است. بنابراین از دو حالت خارج نیست: یا اینکه نوت 9 پرو در بیش از سه رنگ قابل دسترس خواهد بود یا اینکه این تصویر جعلی است. احتمال مورد دوم بیشتر است برای اینکه به نظر می‌رسد عدد 9 حک‌شده بر روی جعبه دستگاه، با فتوشاپ کار شده و دوربین‌ها هم به‌طور مناسب قرار نگرفته‌اند.

برای دانستن همه این موارد باید تا فردا که سری نوت 9 به‌طور آنلاین در ساعت 6:30 صبح به وقت UTC معرفی می‌شود منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH