ویدیوی کالبدشکافی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S20 اولترا 5G منتشر شد

پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر مربوط به کالبدشکافی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S20 اولترا 5G بودیم. اکنون کالبدشکافی جدید به بررسی دقیق‌تر پیکره‌بندی دوربین و مشخصا ماژول زوم پریسکوپی گوشی پرداخته است.

شخصی با نام مستعار Zack از تیم JerryRigEverything کار خود را با یک تفنگ حرارتی برای شل کردن چسب آغاز می‌کند. همچنین وی نشان می‌دهد که وارد کردن فشار بیش از حد به گوشه پنل شیشه‌ای پشتی گوشی موجب شکستگی این قسمت خواهد شد. لذا پیش از انجام این‌کار از مهارت بالای خود اطمینان حاصل نمایید.

موضوع جالب‌توجه این‌که سامسونگ تصمیم گرفته تا به منظور توزیع حرارت از چسب حرارتی یا فوم در قسمت پشتی تراشه استفاده نکند. با این‌حال یک محفظه خنک‌کننده مسی در این قسمت قرار دارد. در بررسی‌های انجام شده روی گوشی شاهد هیچ‌گونه افزایش دمای بیش از اندازه نبودیم؛ لذا بدیهی است که سامسونگ کار خود را به خوبی انجام داده است.

با بررسی ماژول دوربین پریسکوپی متوجه وجود سیم‌‌پیچ‌های مغناطیسی جالبی می‌شویم که مسئولیت تثبیت منشورها و کنترل بدنه متحرک درون ماژول را بر عهده دارند. این قسمت احتمالا برای قابلیت فوکوس خودکار دوربین به کار گرفته می‌شود. آخرین یافته جالب‌توجه این است که فرآیند کالبدشکافی بر روی ورژن عرضه شده در کره‌جنوبی انجام شده است. این مدل فاقد آنتن‌های 5G موج میلی‌متری است؛ چرا که زیرساخت‌های مربوط به شبکه 5G در کره‌جنوبی وجود ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH