اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو به‌زودی معرفی خواهند شد

بر اساس گزارشات مخابره شده، کمپانی وا‌ن‌پلاس برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری یک رویداد در اواسط ماه آوریل را اجرایی نموده و در جریان آن مراسم از مدل‌های جدید پرچم‌دار خود با اسامی وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو رونمایی خواهد کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، این رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. شیوع بیماری کووید 19 فرآیند توسعه این هندست‌ها را نیز دچار تاخیر کرد (اظهارات برخی منابع داخلی از تصمیم سابق کمپانی برای رونمایی از پرچم‌داران خود در اواسط ماه مارس حکایت دارند).

به‌نظر می‌رسد که تولید وان‌پلاس 8 لایت بیش از سایر مدل‌ها دچار مشکل شده است. این محصول نخستین هندست کمپانی است که از یک تراشه غیر اسنپ‌دراگونی استفاده می‌کند (در عوض این اسمارت‌فون از تراشه Dimensity ساخت شرکت مدیاتک بهره خواهد برد). همچنین وان‌پلاس 8 لایت با برچسب قیمتی 400 پوندی عرضه خواهد شد. با این‌حال عرضه این هندست احتمالا با تاخیری چندین ماهه مواجه شده است.

وان‌پلاس 8 (سمت چپ)، وان‌پلاس 8 پرو (وسط) و وان‌پلاس 8 لایت (راست)

وضعیت 2 مدل برتر نیز دقیقا روشن نیست. این هندست‌ها ظرف 1 ماه آینده معرفی خواهند شد؛ با این‌حال هنوز دقیقا مشخص نیست که گجت‌های مذکور چه زمانی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت (این پدیده به سرعت بازگشایی مجدد کارخانه‌های تولیدی وان‌پلاس در کشور چین بستگی دارد).

اکنون می‌دانیم که این گجت‌ها از تراشه اسنپ‌دراگون 865، نمایشگر 120 هرتزی، دوربین سه‌گانه جدید و حتی قابلیت شارژ بی‌سیم (مشخصه‌ای که وان‌پلاس سال‌ها از به‌کارگیری آن امتناع نموده است) بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH