اپراتور آمریکایی به‌خاطر شیوع ویروس کرونا به مدت دو ماه اینترنت رایگان و نامحدود عرضه می‌کند

شرکت مخابراتی T-Mobile به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، به مدت ۶۰ روز دیتای موبایل نامحدود به مشتریان فعلی خود ارایه می‌کند. این طرح شامل مشتریان T-Mobile و Metro می‌شود. این شرکت همچنین در ۶۰ روز آینده، ۲۰ گیگابایت ترافیک اضافه برای سرویس هات‌اسپات موبایلی خود و امکان تماس‌های بین‌المللی رایگان برای همه کشورهایی که تا سطح ۳ تحت‌تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، فراهم می‌کند.

T-Mobile روز جمعه در وب‌سایت خود گفت: با بسته شدن تدریجی مدارس و ادارات به خاطر ویروس کرونا، داشتن اتصال اینترنتی مطمئن، حالا بیش از هر زمان دیگری مهم است.

این اپراتور همچنین میزان دیتای رایگان خود برای مدارس و دانش‌آموزانی که از برنامه‌های یادگیری دیجیتال EmpowerED استفاده می‌کنند را ۲۰ گیگابایت در ماه افزایش خواهد داد. T-Mobile گفته است که شبکه این شرکت با ۱۰۰ درصد قابلیت اطمینان کار می‌کند.

شرکت‌های مخابراتی دیگر مانند AT&T، ورایزن و کامکست نیز به‌خاطر شیوع ویروس کرونا دیتای نامحدود ارایه می‌کنند و از جریمه‌های دیرکرد چشم‌پوشی خواهند کرد. همه این اپراتورها به سازمان FCC تعهد داده‌اند که در ۶۰ روز آینده، سرویس‌های خانگی یا کسب‌وکارهای کوچک خود را برای کسانی که قادر به پرداخت به‌موقع صورتحساب‌شان نیستند قطع نکنند و همچنین علاوه بر بخشش جریمه‌های دیرکرد، هات‌اسپات‌های وای‌فای خود را برای همه آمریکایی‌ها باز کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH