سنهایزر هدفون بی‌سیم Momentum True Wireless 2 را با قابلیت‌های جدید معرفی کرد

شرکت سنهایزر نسخه به‌روزشده ایرباد محبوب Momentum True Wireless را معرفی کرد. هدفون Momentum True Wireless 2 از قابلیت ANC، عمر باتری بهتر و چند ویژگی خوب دیگر بهره می‌برد.

یکی از قابلیت‌های مهم جدیدی که سنهایزر به هدفون جدید خود اضافه کرده، ANC یا نویز کنسلینگ فعال است. این قابلیت کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک ویژگی رایج در ایربادهای بی‌سیم پیشرفته است و شرکت‌هایی مانند سونی و اپل محصولات خوبی با این قابلیت دارند.

Momentum 2 همچنین مشابه مدل‌های پیشرفته، یک حالت Transparent Hearing دارد که از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS اجرا می‌شود و صداهای خارجی را از طریق اسپیکر به گوش می‌رساند. البته ما بدون امتحان کردن هر کدام از این هدفون‌ها واقعا نمی‌توانیم بگوییم که قابلیت ANC کدامیک بهتر است.

قابلیت مهم دیگر، بهبود عمر باتری است بطوریکه شارژدهی باتری Momentum 2 از ۴ ساعت در مدل قبلی به ۷ ساعت افزایش یافته است. کل عمر باتری هدفون با در نظر گرفتن کیس شارژ، از ۱۲ ساعت به ۲۷ ساعت رسیده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، باتری‌های هدفون‌های سونی WF-1000XM3 و اپل ایرپاد پرو به ترتیب ۶ و ۴.۵ ساعت شارژدهی دارند. سنهایزر همچنین مشکل خالی شدن باتری مدل قبلی را به کمک یک چیپ بلوتوث جدید برطرف کرده است.

سایر بهبودهای صورت‌گرفته در Momentum 2 شامل کاهش ۲ میلی‌متری سایز بدنه، پشتیبانی از بلوتوث 5.1، پشتیبانی از کدک‌های SBC ،AAC و aptX (ظاهرا aptX LL که در مدل قبلی وجود داشت حذف شده است) اشاره کرد. البته شما همچنان به استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب، دستیار صوتی و ژست‌های لمسی با قابلیت شخصی‌سازی دسترسی خواهید داشت.

قیمت هدفون Momentum True Wireless 2 سنهایزر ۳۰۰ دلار است و رنگ مشکی آن از ماه آوریل و رنگ سفید آن کمی بعدتر قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH