قیمت اسمارت‌فون سونی اکسپریا پرو حدود 300 دلار بیشتر از مدل معمولی خواهد بود

شرکت سونی مدتی پیش از اسمارت‌فون اکسپریا پرو در کنار تلفن اکسپریا 1 II رونمایی کرده بود. ما در آن زمان می‌دانستیم که قیمت این تلفن، گران‌تر خواهد بود، اما اطلاع دقیقی از قیمت آن نداشتیم. به گزارش منابع خبری آگاه، قیمت اکسپریا پرو حدود 200 الی 300 دلار بیشتر از اکسپریا 1 II است.

هرچند، در این میان، قیمت اکسپریا 1 II در بازار آمریکا نیز مشخص نشده است، اما این تلفن در بازار اروپا با قیمت 1200 یورو عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود در کانادا با قیمت 1200 دلار در دسترس مشتریان قرار بگیرد. در نتیجه، این احتمال مطرح می‌شود که اکسپریا 1 II با همان قیمت 1200 دلار یا کم‌تر در بازار ایالات متحده آمریکا حاضر خواهد شد.

این تلفن (اکسپریا پرو) فقط در برخی از کشورها (مانند آمریکا و نه ژاپن) به فروش خواهد رسید. هم‌چنین، صاحبان دوربین‌های حرفه‌ای آلفا سونی می‌توانند توسط اتصال این تلفن به وسیله کابل HDMI از یک صفحه‌نمایش 4K OLED زیبا به عنوان نمایشگر دوربین خود به جای اتصال بی‌سیم استفاده کنند.

به علاوه، هندست اکسپریا پرو از چهار آنتن mmWave سازگار با شبکه 5G بهره می‌برد که انتظار می‌رود سرعت مشاهده فیلم‌های آنلاین در آن بیشتر باشد. لازم به ذکر بوده که سرعت آپلود در اکسپریا پرو به 5 گیگابیت‌بر‌ثانیه (در صورت دید مستقیم با دکل مخابراتی) می‌رسد. اما در مدل معمولی از فناوری 5G امواج زیر 6 گیگاهرتز استفاده شده است. در این مدل، پوشش شبکه‌ای بیشتر می‌شود اما سرعت آن نسبت به مدل پرو کم‌تر است.

از سایر مشخصات این تلفن می‌توان به استاندارد IP65/68 آن (مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) اشاره کرد. اکسپریا پرو دارای یک دکمه قابل برنامه‌ریزی است تا کاربران بتوانند با فشار دادن آن یک اپلیکیشن یا دستور خاص را برروی تلفن اجرا کنند.

انتظار می‌رود که اکسپریا 1 II در اواخر فصل بهار روانه بازار شود. طبیعی است که مدتی بعد نیز، مدل پرو این تلفن در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH