تبلت میان‌رده سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت تاییدیه FCC را دریافت کرد

مدل جدیدی از تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی تب اس 6 با نام تب اس 6 لایت تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد. لازم به ذکر است که تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ و نسخه 5G آن، مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شده بودند. مدل لایت تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-P615 این تاییدیه را دریافت کرده است. هم‌چنین، تبلت جدید سامسونگ مدتی پیش با همان شماره مدل، تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد و مدتی بعد نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.

به نظر می‌رسد که گلکسی تب اس 6 لایت نسخه ضعیف‌تری از تبلت قدرتمند تب اس 6 خواهد بود. مدل قدرتمند این تبلت از صفحه‌نمایش آمولد و تراشه اسنپدراگون 855 بهره می‌گیرد.

گلکسی تب اس 6

محصول جدید سامسونگ به عنوان یک تبلت میان‌رده روانه بازار خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک‌بنچ، این محصول به جای تراشه اسنپدراگون 855 از اگزینوس 9611 بهره خواهد برد. هم‌چنین، یک رم 4 گیگابایتی در برابر رم 6 گیگابایتی مدل تب اس 6 قرار گرفته است. در بخش اتصالات این دستگاه نیز طبق تاییدیه FCC می‌توان متوجه شد که تبلت میان‌رده کره‌ای‌ها از اینترنت 4G/LTE پشتیبانی می‌کند. تاییدیه Bluetooth SIG نیز نشان داد که دستگاه مورد بحث ما از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می‌کند. این تبلت از فناوری شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی تب اس 6

با وجود تمامی موارد بیان شده، هیچ جزییاتی درباره اندازه و نوع صفحه‌نمایش منتشر نشده است. هم‌چنین، هنوز نمی‌دانیم که این محصول همانند هم‌خانواده پرچمدارش از قلم هوشمند S Pen بهره خواهد برد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH