انتشار تصاویر جدید از پنل جلویی اسمارت‌فون‌های هواوی P40 و P40 پرو

اخیرا از اسرار فراوانی پیرامون هندست‌های آینده سری P40 هواوی پرده برداشته شده است. بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، اسمارت‌فون‌های مذکور در روز 26 مارس معرفی خواهند شد. با نزدیک شدن به این تاریخ، انتشار تصاویر واضح‌تر از مدل‌های سه‌گانه هواوی P40، P40 پرو و P40 پرمیوم آغاز شده است. البته در این میان بایستی به مدل‌های پیش‌تر معرفی شده شامل هواوی P40 لایت و P40 لایت E و برخی ورژن‌های احتمالی نظیر پورش دیزاین و Red Flag Edition نیز اشاره کرد.

تصاویر پیش‌تر منتشر شده غالبا به نمایش پنل پشتی هندست‌های سری P40 پرداختند؛ اما اکنون یک خبرچین قابل‌اعتماد با نام ایوان بلاس اقدام به انتشار چندین تصویر از اسمارت‌فون‌های P40 پرو و نسخه معمولی هواوی P40 نموده است. در نگاه نخست به‌نظر می‌رسد که هواوی P40 دارای یک نمایشگر تخت یا احتمالا پنلی با انحنای بسیار ناچیز است. از سوی دیگر مدل P40 پرو از رویکرد دستگاه‌هایی نظیر میت 30 و نمایشگر خمیده آن تبعیت نموده است. با این‌حال زاویه تصویر ثبت شده به ما اجازه نمی‌دهد تا در خصوص میزان انحنای نمایشگر این هندست به‌طور قاطعانه اظهارنظر نماییم.

هواوی P40 پرو (سمت راست) و هواوی P40 (سمت چپ)

صرف‌نظر از این موارد حقیقتا جزئیات دیگری از این تصاویر قابل استنباط نیست. حفره تعبیه شده روی نمایشگر هواوی P40 پرو از دوربین سلفی دوگانه میزبانی نموده و دارای اندازه‌ای کمی بزرگ‌تر است. همچنین به وضوح نشانه‌هایی دال بر به‌کارگیری حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در مدل پرو قابل مشاهده هستند. چنین سناریویی برای ورژن معمولی گوشی چندان قابل تصور نیست؛ اما در واقع هیچ‌گونه نشانه خاصی برای اظهارنظر در این زمینه وجود ندارد و تصویر پس‌زمینه نیز به‌صورت مصنوعی بر روی دستگاه نمایان شده است.

تصویر مطبوعاتی از سری هواوی P40

سایر ویژ‌گی‌های احتمالی هندست‌های سری هواوی P40 شامل حسگر جدید 50 مگاپیکسلی RYYB با زوم بهتر و محدوده پوشش‌دهی احتمالا وسیع‌تر، پنل‌های اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراشه کایرین 990 5G است. حتی اطلاعات اولیه مربوط به قیمت‌گذاری کلیه مدل‌های سری P40 نیز پیش‌تر اعلام شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH