اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست قابلیت ارسال پیام‌های ناپدیدشونده است

بدون شک اسنپ‌چت کمک زیادی به محبوب شدن قابلیت‌هایی مانند ناپدید شدن پیام‌ها کرد. با این قابلیت کاربران می‌توانند پیام‌هایی بفرستند که بعد از مدتی به‌طور خودکار پاک می‌شود. اینستاگرام نیز بعدا این قابلیت را در زمان راه‌اندازی استوری‌ها به عاریت گرفت و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت به دنبال استفاده‌های دیگر آن است.

به‌تازگی فردی به نام Jane Manchun Wong کشف کرده که اینستاگرام در حال کار بر روی پیام‌های ناپدیدشونده است. به گفته Wong، این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا پیام‌هایی به هم بفرستند که بعد از مدتی ناپدید خواهد شد. براساس کشف او، به نظر می‌رسد که قابلیت جدید به عنوان یک حالت جایگزین در پیام‌های دایرکت استفاده خواهد شد و کاربران خواهند توانست بین حالت پیام‌ معمولی و حالت پیام ناپدیدشونده سوئیچ کنند.

اینستاگرام

Wong ادعا کرده که نسخه‌ای که او کشف کرده یک نسخه آماده است. البته اینستاگرام با جواب دادن به پست او در توییتر، وجود چنین قابلیتی را تایید کرده و گفته است که “ما همیشه به دنبال ارایه قابلیت‌های جدید برای بهبود تجربه پیام‌رسانی کاربران هستیم. این قابلیت در مرحله توسعه بوده و هنوز به‌طور خارجی تست نشده است.”

فعلا مشخص نیست که قابلیت جدید چه زمانی برای همه کاربران منتشر خواهد شد، اما از پست Wong و کامنت‌های اینستاگرام چنین برمی‌آید که احتمالا قبل از عرضه عمومی شاهد تست محدود آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH