اسمارت‌فون میان‌رده ال‌جی G9 از تراشه اسنپدراگون 765G و نمایشگر فول اچ‌دی استفاده می‌کند

شرکت ال‌جی به‌زودی از اسمارت‌فون پرچمدار خود با نام ال‌جی G9 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که سیاست‌های این شرکت، بخش موبایل را نجات داده و روند سودآوری سابق در آن ادامه داشته باشد. این شرکت کره‌ای اسمارت‌فون‌های 5G مانند ال‌جی V60 را در بازار آمریکای شمالی و اروپای غربی به فروش می‌رساند. هم‌چنین، انتظار می‌رود که تلفن پرچمدار G9 این شرکت با قیمتی مناسب در سایر مناطق جهان، مانند کره جنوبی روانه بازار شود. علاوه‌بر این، طبق گزارش منتشر شده از کره، فاصله بین قابلیت تلفن‌های سری G و V ال‌جی بیشتر خواهد شد.

اسمارت‌فون ال‌جی G9 از تراشه اسنپدراگون 765G و صفحه‌نمایش OLED با رزولوشن 1080p استفاده خواهد کرد. با مشاهده نام تراشه موجود در این تلفن، نمی‌توان آن را یک پرچمدار معرفی کرد. اما می‌توان از لقب میان‌رده برای آن استفاده کرد. طبق شایعات منتشر شده، اندازه نمایشگر این گوشی بین 6.7 تا 6.9 اینچ خواهد بود.

براساس گزارشات غیررسمی، هندست ال‌جی G9 ThinQ در اواخر ماه مارس با قیمت 705 دلار به بازار عرضه خواهد شد. تلفن G8 نیز با همین قیمت در سال گذشته به فروش رسید. اما با توجه به این که مدل G9 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، افزایش نسبی قیمت یک امر منطقی است. اسمارت‌فون ال‌جی V50 نیز با قیمت 800 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

ال‌جی G9

طبق اطلاعات رسمی و غیررسمی درباره ال‌جی G9 می‌توان گفت که این تلفن دارای یک دوربین چهارگانه است. اما طراحی آن نسبت به نمونه‌ای که در ماه ژانویه به بیرون درز کرد، کمی متفاوت خواهد بود. یک باتری 4000 میلی‌آمپری در بدنه این گوشی قرار دارد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و فناوری Quad DAC نیز از سایر مشخصات‌ تلفن جدید ال‌جی به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد که اکثر شرکت‌های سازنده تلفن همراه تمایل زیادی به تولید گوشی‌های پرچمدار ندارند. اسمارت‌فون جدید ZTE Axon 11 5G هم به تراشه اسنپدراگون 765G مجهز شده است. درحالی که تمامی تلفن‌های سری Axon شرکت ZTE باید از تراشه‌های سری 800 شرکت کوالکام استفاده کنند. همین مسئله در تلفن جدید نوکیا 8.3 5G نیز اتفاق افتاد و این تلفن از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH